Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Advertisements

Pyhtään kuntastrategia Khall.
Hoitotyön keskeiset käsitteet
1 Digitarinat Ikäihmisten toimintakyvyn tukemisessa YTT Yliopettaja Ossi Salin Terveysteknologia & eHealth Helsinki.
TORNION KAUPUNGIN NUORISOPALVELUT STRATEGIA
Turvallisuustekniikan neuvottelukunta (TENK), Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes) ja Kemianteollisuus ry Kirsi Levä I Turvallisuusosaamisen kehittäminen.
Yleiset kompetenssit (Generic competences) Osaamisen kuvaus (description of the competence) Oppimisen taidot (Learning competence) Tradenomi  osaa arvioida.
Mitä ovat hyvinvointi ja kokemustieto ja miksi kokemustietoa pitää kerätä? Sakari Kainulainen, Ari Nieminen, Ari Tarkiainen Puheenvuoro SOHVI-hankkeen.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
Itsensä johtaminen. Mitä on itsensä johtaminen? Itsensä johtaminen Oman mielen johtamista” Helena Åhlman (2003), tekniikan tohtori ”Ajatusten, tunteiden.
Annika Heimonen. Asiakaspalvelu Viestintä Kuuntelemi- nen Toisen ihmisen tarpeiden huomioon ottaminen TunnetilaItsetuntoMarkkinointi Palveluasenne Vuorovai-
Persoonallisuuden kehitys Psyykkinen ja sosiaalinen kehitys.
Persoonallisuuden kehitys
MIPA Päihde- ja mielenterveysjärjestöjen tutkimusohjelma – mistä oikein on kyse? Järjestötyöpaja I DIAK Jouni Tourunen 2015Jouni Tourunen1.
© COACH 1.jakso: MINÄ JA JOHTAMISTYÖ Tampere Vuorovaikutus oppisopimustarkastajan työssä ”Millä työkaluilla?”
Kodin ja koulun välinen yhteistyö
Kysely sosiaalisen median käytöstä
KEHITYSKESKUSTELU - Ennalta sovittu ja suunniteltu keskustelu esimiehen ja työntekijän( voi olla myös tiimin) välillä Tuija Takkula,
Työssäoppiminen Yrittäjänä TOY -malli OTSIKKO Alaotsikko.
Opettaja opettaa persoonallisuudellaan- vai opettaako?
Laaja-alainen osaaminen
Motivaatioteoriat Julia L..
TOIMINTA-REFLEKTIO-OPPIMINEN.
Digitalisaation vaatima osaaminen
Kokemuksellinen oppiminen
IDEA: Ostostapahtuman hygienian hallinta
ASIAKAS SUUNNITTELUN KESKIPISTEENÄ VERKOSTOISTA VOIMAA MAAHANMUUTTAJAÄITIEN S 2-OPETUKSEEN Sosiaalialan asiantuntijapäivät Anita Nikkanen,
Ydinviestit Ihmiset pärjäävät paremmin arjessa, kun heillä on riittävät voimavarat toimia ja ottaa vastuuta elämästään. Ammattihenkilöt tarvitsevat mahdollisuuden.
Tervetuloa Innokylään
Aloita täältä, täydennä säännöllisesti!
Vapaaehtoistoiminnan peruskurssi
Hyvä elämä Kpl 11, s Emma.
EPortfolio Väline oman osaamisen kehittymisen seurantaan ja dokumentointiin. HOPS-koulutus Ilona Laakkonen, Student Life.
ASOSIAALISUUS KEHITYSTEKIJÄT (MATTEUSVAIKUTUS) PÄIHTEET MOTIVAATIO
Aikuissosiaalityö moniammatillisessa päihde- ja mielenterveystyössä Monialaisen yhteistyön asiakaslähtöinen palvelumalli PPPR hankkeen päätösseminaari.
Hyvinvointia työstä.
Vapaaehtoisten ja vertaisten kouluttaminen A-kiltatoiminnassa
Nuoren kohtaaminen ja tukeminen siirtymävaiheissa
YHDESSÄ VOIMISTUEN – laadukasta sosiaalityötä lappilaisille 1. 10
Henkilöstö kilpailutekijänä
Tietoturvan soveltaminen käytäntöön
VALMISTAUDU MEININKI-HENKILÖSTÖKYSELYYN työntekijä
Sosiaalialan tehtävärakenne
Sosiaalinen kehitys Tarja Rauste
näkökulmia toimistotyön organisointiin ja kehittämiseen
Yhteiskunnallinen osallisuus Toteutusvaihe –tuumasta toimeen
Sosiaalialan työorientaatiot ja työtavat
Vapaaehtoistoiminnan peruskurssi
PELI-IPPO INNOKAS PELI STEP 5
Asiantuntijuus ajassa
Vanhusneuvostojen yhteistyöseminaari
SPPL Arvotyöpaja Kuopio
Ryhmän 1 puolesta Tarja Jokinen
shine Strong human increases new energy
Hyvinvoinnin edistäminen kunnan ja maakunnan yhteistyönä
TULOKSET OPINNOISTA-TÖIHIN WEBROPOL-KYSELY SYKSY 2017
YtT Tiina Soininen, analyytikko HyTe – näkökulma?
Asiakas- ja potilastietojen toissijaisen käytön kokonaisarkkitehtuuri
Uusi suunta työelämään -hanke
Menestyvä työyhteisö Yksilö – Ryhmä – Organisaatio Vaikutusmahdollisuudet LEA1LH002 Riitta Rautava.
YtT Tiina Soininen, analyytikko HyTe – näkökulma?
Kohti kaikenikäisten yhteisöä
Tervetuloa työelämätoimikuntatyöhön
BtoB ASIAKKAAN TARVE MATKAILUALALLA
Monikulttuurisuustyön avainhenkilöverkoston
Yläkoulun psykologia - Sinä olet ja minä olen
[‎15.‎5.‎ :27] Katariina Kontu:
TYÖHYVINVOINTI Työhyvinvointi  .
Kotikuntoutus liikunta- ja toimintakyvyn tukena
Esityksen transkriptio:

Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi Positiivinen vuorovaikutus synnyttää hyvinvointia ja tyytyväisiä asiakkaita Merja Fischer, Tkt, KTM merja@valoma.fi

Asiakaskokemuksen johtaminen Itsensä johtaminen Vuorovaikutus työyhteisössä Asiakas-kokemus ©MerjaFischer 2013

POSITIIVISESTI POIKKEAVA KÄYTTÄYTYMINEN Itsensä johtaminen ROHKEUS SINNIKKYYS MERKITYS LUOTTAMUS ELÄMÄN HALLINTA JATKUVA OPPIMINEN OPTIMISMI POSITIIVISESTI POIKKEAVA KÄYTTÄYTYMINEN ©MerjaFischer 2013

Palveluliiketoiminta on kokemuksen johtamista Työyhteisökokemus Asiakaskokemus Yksilöä arvosta johtaminen Merkityksellinen työ Positiivisesti poikkeava vuorovaikutus - > positiivinen ilmapiiri Yksiköiden välinen yhteistyö toimii (sisäinen laatu) Yksilö kokee ammatillista identiteettiä, pystyvyyttä, osaamista, sinnikkyyttä ja optimismia Asiakas kokee: Hänet huomioidaan ja pidetään yhteyttä Häntä kuunnellaan ja pyritään ymmärtämään hänen tilanteensa Lupaukset pidetään ja työn laatu on korkea Hän haluaa tulla takaisin Hän kertoo muille kokemuksistaan ©MerjaFischer 2013

Positiivinen ilmapiiri syntyy vuorovaikutuksessa – jokainen kohtaaminen on mahdollisuus ! ©MerjaFischer 2013

Alkuvuodesta 2014

Lupa loistaa - Kiitos!