Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä."— Esityksen transkriptio:

1 Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä

2 Viestijän maailma tänään

3 Tarinat. Luonto. Brändi ja sen elävyys.

4 Perhe

5 Verkkopalvelut Sesongit vaikuttavat sisältöihin

6

7

8 Verkkopalvelut – tunnuslukuja ja avainasioita Huom!

9 Verkkopalvelut – avainasioita: sosiaalinen media

10

11 Verkkopalvelut – avainasioita: sosiaalinen media tarkemmin

12 Ajatuksia ja kokemuksia Nettisivut pitävät sisällään toisaalta kaiken, mitä asiakas voi tarvita. Toisaalta, onko siellä jo liikaa selattavaa ja löytääkö sieltä hakemaansa? Asiakkaan ohjaaminen nettisivuille hakupalveluiden kautta toimii (n.50% googlettaa). Tavoitteellisuus: Mutta ohjaako sivusto kyllin hyvin ostoon ja onko sisältö houkuttelevaa tekemään ostoksia? Onko brändi edustettu sopivalla tavalla ja onko hyödynnetty kaikki sosiaalisen median mahdollisuudet? Pyritään linjakkuuteen ja laadukkuuteen, mutta näytäänkö tarpeeksi ja juuri oikeissa paikoissa? Uusien medioiden tarkkailu ja arviointi sekä brändityö jatkuvaa. Kansainvälisiä asiakkaita halutaan tavoittaa yhä enemmän, erityisesti ostamaan palveluita. Verkon kautta tämä voidaan saavuttaa, mutta tämä on vielä kehittymässä ja vaatii resursseja. Muutenkin kansainvälisyys tarjoaa jatkuvia haasteita mahdollisuuksien lisäksi. Tärkeintä on pitää asiakas mielessä suunnittelussa ja toteutuksissa: kommunikaatioyhteyden säilyttäminen ja asiakaspalvelun merkitys korostuu! Verkossa myös relevantin ja houkuttelevan sisällön tärkeys sekä brändin näkyvyys ovat pääosassa. Kohdennusta pitää tehdä yhä enemmän, jotta voidaan palvella yksittäistä asiakasta tai asiakasryhmää paremmin: tämä tuo enemmän asiakastyytyväisyyttä ja sitouttaa. Levin Matkailu kokoaa alueen yrityksen tarjonnan yhteen ja viestii siitä vahvasti. Organisaatio on kasvusuunnassa, ja toivomme sen jatkuvan. Netin kautta palvelut voivat kasvaa nopeammin. Asiakkaan kohtaaminen on inhimillinen tapahtuma, tapahtuipa se sitten kasvokkain tai netin kautta.

13 KIITOS. Toivottavasti viihdytte llä


Lataa ppt "Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google