Myyntikoulutus Pitäjä: [Nimi].

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
URATAKOMON TOP-valmennus. Minkälaisia ongelmia TOP-jakson aikana voisi ilmetä? Opiskelijoiden vastauksia: • Teen virheen • En tule toimeen muiden työntekijöiden.
Advertisements

Tutkimus ICT-alan myynnin esteistä Yhteenveto 2014
2 Mitä? Valtakunnallinen pk-yritysten ja yksittäisten henkilöiden tuotekehitys- ja innovaatiotoimintaa tukeva asiantuntijapalvelu Yritys- tai hankekohtaisesti.
Satakunnan ammattikorkeakoulu | Tekniikka ja merenkulku Satakunta University of Applied Sciences | Faculty of Technology and Maritime Management ServiTrans.
Tuotekehityksen ja kansainvälistymisen kautta laajemmat markkinat Samuli Vanhala
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Alustava liiketoimintasuunnitelma
Tarkoin määritellyt tavoitteet
Työseminaari: erittäin vähän liikkuvat, liikunnasta syrjäytymisvaarassa olevat Hotelli Holiday Inn, Messukeskus
Stratox Oy / HN / Oct 01 / for SiX1 määr arvi tavo kilp toim resu toim Strategia on yhteinen näkemys yrityksen suunnasta ja toimien yhteensovittaminen.
HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJA VASTUUALUE 1VASTUUALUE 3 VASTUUALUE 4 VASTUUALUE 2 SIHTEERI MALLISEURA RY / HALLITUS - dynaamisen organisaatiokaavion esittely.
Kuvaa mahdollisimman selkeästi yrityksenne käyttämä mobiiliratkaisukokonaisuus, jolla osallistutte Most Mobile Enterprise - kilpailuun. Kilpailun esiraati.
Johdatus ohjelmointiin Ohjelmistosuunnittelu Jaana Holvikivi.
Energiayhtiöiden yritysmyynnin valmennus
T Loppudemo Kaffetauko eAuction
Asiakkaan päätösprosessi
Puhelintyöskentely.
Asiakkaan päätösprosessi
Work Shadowing- osana opetusta
SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö
KANSALLISKIRJASTO - Kirjastoverkkopalvelut Kuvailun muutoksen ohjaus Ryhmien roolit KUMEA:n kokous
Suullinen esitys Puolalanmäen lukio VA4 syksy 2006 Anne Lindholm.
Projektityöskentely Luento 7 Hanna-Kaisa Lammi
Tarjous.
Asiakashankinta.
Yritysoston strateginen johtaminen Erkki Petäjä. Sisältö Tausta ja tarkoitus Strategia yritysoston lähtökohtana Yritysoston johtaminen Yritysoston strategisen.
Mielenterveys- ja päihdeasiakas terveyskeskuksessa - Palvelumuotoilulla parempia palveluita riskiryhmille päätösseminaari Salon avoterveydenhuollon.
Kiinteistökaupan verkkopalvelun esittely
TopTen -hanke Erityistä tukea tarvitsevat opiskelijat ja työvalmentajamalli Tuija Partanen.
Miksi Pohjoismaiden innovaatioyhteistyötä? erikoistutkija Hannu Lipponen Kauppa- ja teollisuusministeriö Oulu
Vaiheistettu ryhmätyö 3. tunti
Yleiskatsaus sähköoptioiden hinnoitteluun
Yrityksen projektisuunnitelma
” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
Liiketoimintasuunnitelman esitys
FINNA Etelä-karjalaAN -hanke
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
NÄYTÄ TÄMÄ DIA: JOHDANTO
Pahimmat kilpailijat Pirkanmaalla
Liiketoimintasuunnitelma
Yritysostomahdollisuuksien kartoitus
Följyssä-toiminnan prosessin kuvaaminen
NY Vuosi yrittäjänä Yrittäjyyttä ja työelämäoppeja käytännössä 4. ja 5
Tuotteen tai palvelun myynti
ORNAMO 2020 UUSI ORNAMO Muotoilijan tehtävät muutoksessa
Tervetuloa! Yrityksen nimi.
Tuotteen nimi Esityksen otsikko.
ORNAMO 2020 UUSI ORNAMO Muotoilijan tehtävät muutoksessa
Hämeen matkailun nykytila ja sen näkymät Pekka Vihma
Edistymisen tai tilan raportointi
Yrityksen projektisuunnitelma
Näin ostan mainostoimistopalveluja
Harjoituskurssiesityksen otsikko
Miten yrityksemme… …tuotekehitys toimii?
Tuote-, ratkaisu- ja arvomyynti Myyntiprosessit ja -strategia
Liiketoimintasuunnitelman esittely
Lukuvuosi [Lisää vuosi] Koulun nimi Opettajan nimi Luokka-aste
Kaikenkarvaiset ystävämme
Yrityksen kokouksen otsikko
Projektin yleiskuvaus
Liiketoimintasuunnitelma
Vaikuta vallanpitäjiin Lobbaamisen ABC toiminnanjohtaja Anne Porthén
…miten kilpailu kehittyy?
Markkinointisuunnitelma
Myyntitavoitteiden tarkentaminen
Esityksen transkriptio:

Myyntikoulutus Pitäjä: [Nimi]

Yrityksen yleiskatsaus Työntekijöiden vastuualueet Yrityksen sanoma Kilpailijat

Työntekijöiden vastuualueet Tuotteiden ja palveluiden ymmärtäminen. Tuotteiden ja palveluiden myynnin edistäminen. Henkilökohtaisen myyntitavoitteen saavuttaminen ja ylittäminen. Yrityksen edustaminen markkinoilla ammattimaisesti.

Yrityksen sanoma Keitä me olemme? Mitkä ovat perusarvojamme? Profiilimme ja asemamme markkinoilla Mitkä ovat perusarvojamme? Yrityksemme missio Mitä me teemme? Tuotteemme ja palvelumme Mitä lisäarvoa tuomme asiakkaille? Arvolauseemme

Kilpailijat Keitä kilpailijamme ovat? Mitä he tekevät? Mitä lisäarvoa he tuovat asiakkaille?

Myyntiprosessi Mahdollisuuksien ja liidien luominen Myyntipuheluiden suunnittelu Tapaamiset Puhelujen jälkeiset toimenpiteet Asiakirjat Esittely Kaupan viimeistely

Mahdollisuuksien ja liidien luominen Nykyisen asiakaskunnan määrittely. Asiakashankinnan määrittely ja mahdollisuuksien asettaminen järjestykseen. Myyntipuheluiden ajankohtien sopiminen.

Myyntipuheluiden suunnittelu Tutustu asiakasyritykseen. Tunnista puhelun yleisö. Määrittele myyntiä edeltävä tuki (esimerkiksi tekniset asiantuntijat) Suunnittele tapaamisen esityslista. Soita ja vahvista tapaaminen etukäteen.

Tapaamiset Esittele itsesi ja yrityksemme. Määritä ja vahvista asiakasyrityksen tavoitteet. Määritä omat tavoitteemme. Tutustu liiketoimintatarpeisiin. Määritä vaikutustekijät. Esittele mahdolliset ratkaisut. Pyri saavuttamaan yksimielisyys (soveltuu, ei sovellu, lisätutkimukset).

Puhelujen jälkeiset toimenpiteet Lähetä asiakasyritykselle yhteenveto sähköpostitse tai kirjeitse ja soita vielä perään. Kiitä asiakasyritystä tapaamisesta. Käy tapaamisen tulokset läpi. Vahvista sovitut jatkotoimenpiteet. Kerro tulevista toimista. Ilmoita sisäisille resursseille (kuten teknisille asiantuntijoille) avusta jatkotoimissa. Päivitä tilitiedosto tai järjestelmä. Päivitä tilin myyntiputkitiedot.

Asiakirjat Valmistele tarvittavat asiakirjat. Käy asiakirjat läpi asiakkaan kanssa.

Esittely Lähetä lopulliset tiedostot. Esittele tarjous. Ehdota kauppaa.

Kaupan viimeistely Allekirjoita asiakirjat. Viimeistele kauppa.