Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Myyntitavoitteiden tarkentaminen
Myyntitavoitteiden tarkentaminen (Toimiva yritys, soveltuvin osin alkavalle yritykselle)
2
Myyntitavoitteet Myyntitavoitteet ovat koko markkinointisuunnitelman perustana Kaikkien toimenpiteiden tulisi selkeästi tähdätä näiden tavoitteiden toteutumiseen Käytä tukenasi aiempia päätavoitteita ja –strategiaa koskevia pohjia (c) 2007 Hannu Mikkonen
3
”Tosi-TV…” Tavoitteiden tulee olla realistisia
onko löydettävissä ostavia asiakkaita ja sellaisia markkinointikeinoja, jotka suurella toden-näköisyydellä toteuttavat tavoitteet? sitoutuuko myyntiväki tavoitetason mukaiseen toimintaan? pysyykö markkinaosuutemme realistisella tasolla? Myyntitavoitteiden tulee olla kuitenkin riittäviä volyymin ja katteen kannalta (c) 2007 Hannu Mikkonen
4
Tuote-/asiakaspohja TP7_1xls Tuotevalikoima Laajempi tuotevalikoima
Laajempi asiakaskunta, alue? Asiakaskunta Toiminta-alue (c) 2007 Hannu Mikkonen
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.