Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Myyntitavoitteiden tarkentaminen

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Myyntitavoitteiden tarkentaminen"— Esityksen transkriptio:

1 Myyntitavoitteiden tarkentaminen
Myyntitavoitteiden tarkentaminen (Toimiva yritys, soveltuvin osin alkavalle yritykselle)

2 Myyntitavoitteet Myyntitavoitteet ovat koko markkinointisuunnitelman perustana Kaikkien toimenpiteiden tulisi selkeästi tähdätä näiden tavoitteiden toteutumiseen Käytä tukenasi aiempia päätavoitteita ja –strategiaa koskevia pohjia (c) 2007 Hannu Mikkonen

3 ”Tosi-TV…” Tavoitteiden tulee olla realistisia
onko löydettävissä ostavia asiakkaita ja sellaisia markkinointikeinoja, jotka suurella toden-näköisyydellä toteuttavat tavoitteet? sitoutuuko myyntiväki tavoitetason mukaiseen toimintaan? pysyykö markkinaosuutemme realistisella tasolla? Myyntitavoitteiden tulee olla kuitenkin riittäviä volyymin ja katteen kannalta (c) 2007 Hannu Mikkonen

4 Tuote-/asiakaspohja TP7_1xls Tuotevalikoima Laajempi tuotevalikoima
Laajempi asiakaskunta, alue? Asiakaskunta Toiminta-alue (c) 2007 Hannu Mikkonen


Lataa ppt "Myyntitavoitteiden tarkentaminen"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google