Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”"— Esityksen transkriptio:

1 ” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”
EVENT HELSINKI ” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”

2 Mistä kaikki lähti? Kiinnostus tapahtumatarjonnasta Suomessa
Koemme, että Helsingin tapahtumakulttuuri kasvussa, mutta markkinointi puutteellista

3 Mikä on Event Helsinki? Osakeyhtiö, jossa viisi osakkeenomistajaa
Mobiilisovellus älylaitteille, jossa esillä Helsingin tapahtumia Helppo ja nopea tapa löytää tapahtumat Helsingistä ja ostaa liput tapahtumiin Aina ajan tasalla Applikaatio maksaa 0,99e, jonka jälkeen rajaton käyttömahdollisuus omalla Apple ID:llä tai Google tilillä

4 Tuotteet ja palvelut Tapahtumia selataan päivämäärän JA/tai kategorian mukaan Tapahtumat ovat neljässä kategoriassa Juoma & Ruoka Urheilu Musiikki Muut Tapahtumasta voi siirtyä lipunmyyjän sivulle, jos lippuja on tarjolla

5 Markkinointisuunnitelma
Digitaalisuus B2B-myynti: sähköposteja yrityksille, puheluita, yhteistyö Sokos Hotelli Vaakunan kanssa. B2C-myynti: brändin luominen YouTube-videon avulla, Facebook-sivut. Messut Myyntikanavat sovellukselle: älypuhelimien sovelluskaupat kuten App Store, Google Play-kauppa. Tapahtumanjärjestäjille myyntikanavamme on sähköpostit, nettisivut sekä puheluiden välityksellä

6 Toimintaympäristö ja kehitysnäkymät
Applikaatioala nousussa Visit Helsingin mukaan Helsingissä järjestetään yli tapahtumaa vuosittain. Teoston mukaan yksinään konsertteja järjestetään jopa Miksi luvut ovat ristiriitaisia keskenään? Syrjitäänkö pienempiä tapahtumajärjestäjiä? Haluamme nostaa myös pienemmät tapahtumat näkyville

7 Kysyntä ja asiakkaat Kohderyhmämme ovat Helsinkiin saapuvat turistit
20-30-vuotiaat Pääkaupunki-seudulla asuvat aktiiviset naiset ja miehet Helsinkiin saapuvat turistit yritykset Älypuhelinten käyttö jatkuvassa nousussa Suomessa

8 Kilpailu Suurimmat kilpailijamme ovat Minne Nyt ja Ticted
Millä erotumme? Meiltä saat liput ja applikaatiomme on aina täynnä tapahtumia

9 Visio, missio ja päätavoitteet
Visiomme on olla Suomen tunnetuin ja käytetyin tapahtuma-applikaatio Missiomme on markkinoida Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa Päätavoitteemme on luoda Event Helsingistä tunnettu brändi, kasvattaa Helsingin tapahtumien kävijämääriä ja antaa jalansijaa myös pienimmille tapahtumille.

10 Tuotantosuunnitelma Koodaajat
Applikaation ohjelmisto, ulkoasu sekä nettisivut Toimivuus ja sisältö Brändin luominen, markkinointi sekä tapahtumien eli sisällön hankinta on meidän vastuullamme Yhteistyö ja selkeä työnjako takaa laadun Tuotantopuitteet toimistossamme Helsingissä

11 Taloussuunnitelma Kiinteisiin kustannuksiin kuluu n euroa, työntekijöiden palkkoihin euroa. Tulot yrityksemme saa applikaation latauksista (0,99€/lataus), lipunmyyntituloista (1,60€/lippu) sekä tapahtumajärjestäjiltä klikkausten perusteella (0,10€/klikkaus) Liikevaihto ensimmäisen vuoden jälkeen euroa

12 Seuranta ja ennusteet Myyntiä seurataan viikoittain
Säännöllinen asiakaspalautteen seuranta (sovelluskaupat, nettisivut) Tuloja tutkiessa seurataan applikaation latauksien määrää, klikkauksien määriä tapahtumissa sekä lipunmyynnin tuloja Toisena vuonna tuloksemme kasvaa ennusteena 20% ja liikevaihtomme on euroa Kolmantena vuonna myyntiennuste sama kuin toisena vuonna

13 Riskien hallinta Yksi suurimmista liikeriskeistä rahoituksen puute- elinehto yritystoiminnan aloittamiselle Suurin henkilöstöriski liikeidean kopiointi/tietovuoto – tämän välttääksemme laadimme kaikille salassapitosopimuksen Vahinkoriskejä toimitiloissa tapahtuvat ennakoimattomat vahingot kuten tulipalo tai murto- koulutamme henkilökunnan toimimaan hätätilanteen sattuessa sekä hankimme kattavat vakuutukset


Lataa ppt "” Helsingin tapahtumia yhdessä applikaatiossa”"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google