Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tuotteen tai palvelun myynti

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tuotteen tai palvelun myynti"— Esityksen transkriptio:

1 Tuotteen tai palvelun myynti
Alaotsikko

2 Johdanto Esittele lyhyesti itsesi ja työtoverisi.
Kuvaa yrityksesi tarjoamia tuotteita tai palveluita yksityiskohtaisesti. Esimerkki: Trey Research tarjoaa valmiita ratkaisuja strategiseen markkinointisuunnitteluun yleisistä liiketoimintatietoraporteista kohdistettuun markkina-analyysiin. Johdanto

3 Liiketoimintamahdollisuudet
Kerro asiakkaan tarpeet ja vaatimukset niin kuin ymmärrät ne. Esimerkki: Contoso, Ltd. tutkii ja kehittää useita uusia tuotteita, joiden on tarkoitus tulla markkinoille tilikaudella [päivämäärä]. Nyt on aika: tunnistaa näiden tuotteiden kohdemarkkinat brändätä ja sijoittaa ne parhaalla mahdollisella tavalla tunnistaa kilpailijat ja vertailla niiden menestystä. Harkitse myös jatkuvaa tukea, jonka avulla pystyt vastaamaan muutoksiin markkina-alueellasi. Liiketoimintamahdollisuudet

4 Tuotteemme ja palvelumme
Luettele yrityksesi tarjoamat tuotteet tai palvelut, jotka auttavat asiakkaita tavoitteiden saavuttamisessa. Esimerkki: Trey Research käyttää useita tutkimusmenetelmiä ja tarjoaa tukea seuraavilla alueilla: Markkinoilletulostrategiat Tuotteen ja brändin julkaisu Kilpailutiedot Markkina-analyysi, tarkistus ja seuranta Tuotteemme ja palvelumme

5 Kustannusten vertailu
Osoita taloudelliset edut asiakkaalle. Vertaile tuotteen tai palvelun kustannuksia yhteen tai useaan kilpailijaan nähden. Mukautettu tutkimuspalvelu Trey Researchin kustannuk-set* Yrityksen A kustannukset* Markkinoilletuloanalyysi X Alan vertailuanalyysi Hinnoittelu ja brändianalyysi Ennusteet ja suunnittelu Tilaustutkimuspalvelu Kuluttaja-alan markkinaraportit Yleinen online-liiketoimintatietokanta Kustannusten vertailu *Mukautetun tutkimuspalvelun kustannukset riippuvat projektin laajuudesta

6 Vahvuutemme Tutkimus-verkosto Teollisuus- ja teknologia-markkinat
Kulutustavarat ja -palvelut Kestokulu-tustavarat Elektroniikka Terveyden-hoito Elintarvikkeet Tutkimus-verkosto Yleiset tiedot Vertailua-nalyysi Bränditiedot Trendit Teollisuus- ja teknologia-markkinat Rahoitus Media Koneet Kauppa B2B-palvelut Vahvuutemme

7 Tuotteen tai palvelun tärkeimmät edut
Tee yhteenveto edustamasi tuotteen tai palvelun tärkeimmistä eduista. Esimerkki: Markkinatutkimukseen sijoittaminen edistää tuotteen menestymistä. Tunne asiakkaasi Tunne kilpailijasi Ajoitus on erittäin tärkeä Seuranta ja muokkaus Tuotteen tai palvelun tärkeimmät edut

8 Jäsennä seuraavat vaiheet, joissa tilataan tai hankitaan tuotteet tai palvelut.
Esimerkki: Tutkimuksen tilaaminen Trey Researchilta: Määritä projekti Ensin tapaamme sinut ja määritämme projektin. Lähetä tutkimusehdotus Seuraavaksi lähetämme sinulle ehdotuksen arvioitavaksi. Aloita tutkimus Kun ehdotus on hyväksytty, kokoamme ammattitaitoisen ryhmän, joka suorittaa tutkimuksen ja analysoi sen tulokset. Tarjoa jatkuvaa tukea Jatkamme yhteistyötä kanssasi myös raportin toimittamisen jälkeen, jotta pystyt hyödyntämään tutkimustuloksia parhaalla mahdollisella tavalla. Seuraavat vaiheet

9 Yhteystiedot Anna yrityksesi avainhenkilöiden yhteystiedot.
Anna sähköposti- ja verkkosivustotiedot tarvittaessa. Yhteystiedot


Lataa ppt "Tuotteen tai palvelun myynti"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google