HAAGA-HELIA Myynnin ja palvelun kehittämisen kumppani palveluyrityksille/palveluliiketoimintaan/palveluorganisaatioille Sales and Service Run.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Portfoliopohja oppilaiden käyttöön
Advertisements

Tutkimus ICT-alan myynnin esteistä Yhteenveto 2014
TYÖHÖNVALMENNUS Nina Erholtz Tampereen kaupunki
Satakunnan ammattikorkeakoulu | Tekniikka ja merenkulku Satakunta University of Applied Sciences | Faculty of Technology and Maritime Management ServiTrans.
EPÄONNISTUMISESTA SELVIÄMINEN URHEILUSSA – seminaari
Case: UNIC-Services Oy. UNIC-Services Oy  Perustettu 1993, perustaja Saara Remes- Ulkunniemi  Yritys tarjoaa koulutuspaveluita eri puolilla Suomea 
PK-kehittämispalvelut
Työstressistä johtuvien riskien hallinta EDUCACONSULTissa M&J Consulting Pardubice, Czech Republic
Koulutuksen avulla kasvuun Koulutustarjontaa vähittäiskaupan alalle.
Oulaisten terveydenhuolto-oppilaitos
Rastor Oy, Itä- ja Pohjois-Suomen yksikkö
SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” MARLEENA LEHTONEN.
Viveca-yksikkö 2014 Liikuntatieteellinen tiedekunta Jyväskylän yliopisto.

OSAAMISEN TUNNISTAMINEN TYÖNHAUN POHJANA
Työnohjauksen mahdollisuudet johtamisen ja esimiestyön täydennyskoulutuksessa Seija Ollila
ITSETUNTEMUS JA OMA OSAAMINEN
VOK-perusteiden taustalla oleva oppimiskäsitys ja rakenne Antti Kauppi Koulutus- ja kehittämiskeskus Palmenia.
Mika Väyrynen tuottaja
OSAAMISTA TYÖHÖN Työelämäpalvelut toimintaan - 1. vaihe v
Kumppanuudella tuloksiin Yritysten keskittyminen ydintoimintoihinsa ja tukitoimien ulkoistaminen ovat muuttaneet perinteistä työyhteisörakennetta. Miten.
Ammatillinen opettaja ja kasvatus
MuotoCon tavoitteena on luoda palvelu, josta pk-yritys saa kootusti tietoa muotoilun käytön hyödyistä, löytää tekijät ja saa tietoa rahoitusmahdollisuuksista.
Marja Susi/TUAS Vastaa esitettyihin kysymyksiin omalta kohdaltasi lyhyesti. Korvaa kysymykset omilla vastauksillasi. Kiitos!
Vaasan yliopisto Erikoistumisopintojen kehittämispäivä Ilkka Virtanen Miksi erikoistumisopintoja akkreditoidaan? Erikoistumisopintolautakunnan.
OPETTAJUUS MUUTOKSESSA Ympäristö muuttuu, muuttuuko opetus? ”Luokan tulisi olla kuin urheilujoukkue: Opettaja on valmentaja ja oppilaat pelaajia” (Amissäätöö-hanke.
Pilottihankkeiden onnistumiset, hankaluudet ja opinpaikat Veronika Honkasalo
HUKI-projekti pähkinänkuoressa 2010 Lajipäällikkö-valmentajapäivät Lahdessa Leena-Maija Talikka Projektipäällikkö Skills Finland ry ”Tulevaisuus.
Work Shadowing- osana opetusta
SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö
Satakunnan käsi- ja taideteollisuusoppilaitoksella on työelämän kehittämis- ja palvelutehtävä.
Juhani Kettunen Yrityksen kilpailukykytekijät Yrityssuunnittelu ja johtaminen  yrityskulttuuri Asiakaslähtöinen toiminta – sisältää mm. tuotekehityksen,
Ammattitaitokilpailut 2020 Skills-laivaseminaari
W w w. h a m k. f i HYVÄ JA TUOTTAVA TYÖELÄMÄ TYÖYHTEISÖN DYNAAMINEN VALMENNUS mi.
Markkinoinnin perusteet
W w w. h a m k. f i TUPA - Työpaikkaohjaajien kouluttajakoulutus Lähipäivä 4 KEHITTÄMISTILANTEEN ARVIOINTI – TUPA-KEHITTÄMINEN OPETTAJAN TYÖN JA OPPILAITOKSEN.
Kirsi Nuorsaari ja Jonna Heikkilä
Liiketoimintaprosessit ja MS Visio 2010
HAAGA-HELIA Johtava palvelun ja myynnin kouluttaja, kehittäjä ja tutkija Suomessa ja Euroopassa Myynti ja palvelut ovat strategisessa ytimessä Missio Koulutamme.
Paras myynti- ja palveluosaamisen kehittämisen kumppani
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu Koulutusta, tutkimusta, kehittämistä
Yritysoston strateginen johtaminen Erkki Petäjä. Sisältö Tausta ja tarkoitus Strategia yritysoston lähtökohtana Yritysoston johtaminen Yritysoston strategisen.
Osaamisen tuotteistaminen Seinäjoen ammattikorkeakoulussa Irma Jaakkola
HEIDI, PÄIVI JA ANU Vammaisasioiden oppimis- verkoston koordinaattorit Mikä Innokylä on? Juha Koivisto.
OPS 2016 Kunnan strategia Opetussuunnitelman perusteet Kunta KeSu.
Pirkko Ohvo Tykes – hanke Savon koulutuskuntayhtymän toimintamallin ja –kulttuurin kehittäminen.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
Perusopetus Osaamisen kehittäminen TOIMINTAKULTTUURIN MUUTOS - OPS 2016 Organisaation osaaminen – yhteisön osaaminen – yksilön osaaminen.
Ajankohtaista laadunhallinnasta
Liiketoimintaprosessit ja MS Visio 2013
Saumat tulevaisuuteen -tapahtuma 2016 Toisen asteen koulutuksen mahdollisuuksia ja odotuksia Raija Meriläinen, opetusneuvos, KT Ammatillisen koulutuksen.
TEAviisarin käyttökoulutus klo
Sote-uudistus ja Porin kaupunki
Vertais-auditointi-sparraus
THL:n asiakkuustyön ja CRMn vaikuttamissuunnitelma
Uusi suunta työelämään -hanke
Lahden ammattikorkeakoulun Työelämäpalvelut
Aineettoman pääoman merkitys organisaation menestymiselle - Antti Lönnqvist
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu Koulutusta, tutkimusta, kehittämistä
Liiketoimintaprosessit ja MS Visio 2010
Vauhtia ja motivaatiota opiskeluun työtä opinnollistamalla
Lähiesimiestyön ammattitutkinto
Saimaan ammattiopisto Sampo
Kehittämisprosessit VamO-hankkeessa
Tuote-, ratkaisu- ja arvomyynti Myyntiprosessit ja -strategia
Yhdistyksen liikuntatoiminnan arviointi ja kehittäminen
Järjestökoulutuksen kehittäminen
LUONNE – Omistajuus kehittymisestä
Osaaminen esille Europassilla
Anssi Aunola Lääkintämestari Keski-Uudenmaan pelastuslaitos
Esityksen transkriptio:

HAAGA-HELIA Myynnin ja palvelun kehittämisen kumppani palveluyrityksille/palveluliiketoimintaan/palveluorganisaatioille Sales and Service Run

HAAGA-HELIA lyhyesti Kansainvälinen ammattikorkeakoulu Missio Koulutamme palvelu-, myynti- ja yrittäjähenkisiä asiantuntijoita Tutkimme ja kehitämme innovatiivisia palveluita, tuotteita ja yritystoimintaa alueemme elinkeinoelämän ja hyvinvoinnin vahvistamiseksi Asiakaskohtaamisen asiantuntija!! Esimerkkejä: Suomi nousuun myynnillä hanke Best Seller Competison ja Europian Sales Competision kilpailut Sales and Service Skills sertifikaatti

Tavoitteena € Palveluyritys Palveluyritys Asiakas-kohtaaminen –arvon nousu € HAAGA-HELIA Sales and Service Run ohjelma Tehokkaammat prosessit ja henkilökunta

Edut ja hyödyt asiakkaalle Koulutuksen integroimista suoraan yrityksen myynti- ja palveluympäristöön Kokonaisvaltaista myynti- ja palveluhenkilökunnan osaamisen kehittämistä Todellista oppimista ja oivallista, osaamisen juurruttamista organisaatioon > muutoksen näkymistä työssä Työtehon lisääntyminen Kehittämällä ammatillisia taitoja ja osaamista Työhyvinvoinnin lisääntymisellä Asiakkaan kokema arvo nousee asiakaskohtaamisissa > €

Sales and Service Run ohjelma Myynnin ja palvelujen prosessien kehittäminen Tuloksellinen esimiestyö palvelu – ja myyntitoiminnassa Itsensä johtamisen valmennukset Myyntitaitojen kehittämisohjelmat Palvelutaitojen kehittämisohjelmat Myynnin ja palvelujen osaajan erikoistumisopinnot -> sertifikaatit

Service and Sales Run tasot Johto Kumppaniohjelman sisällön suunnittelu Esimiestaso Tuloksellinen esimiestyö palvelu- ja myyntityössä Myynti-ja palveluprosessien kehittäminen Asiantuntijat Myynti- ja palvelutaitojen kehittämisohjelmat Hyvinvointia myyntiin ja palvelutyöhön Myynnin ja palvelun erikoistumisopinnot

Myyntitaitojen kehittäminen, Myynnin tekijä ohjelma Moduuli Sisältö Myyntitaito- kartoitus Myyntitaitokartoituksen pohjalta voidaan laatia organisaatiolle parhaiten sopiva myyntitaitojen kehittämisen kokonaisuus ja myyjäkohtaiset ja ryhmäkohtaiset valmennukset Havainnointitutkimus ulkopuolinen tutkija havainnoi myyjien työtä -> yhteenveto kehittämiskohteista Itsearviointi Myyjät laativat itsearvioinnin myyntitaidoistaan itsearviointityökalulla DISC vuorovaikutus Oman vuorovaikutustyylin tunnistaminen Erilaisten ostajien tunnistaminen Vuorovaikutuksen mukauttaminen ostajan vuorovaikutukseen Myyntitaito-valmennus New Business Myynnin käsikirja/tavoitteellinen myyntikeskustelu Myyntiryhmässä yhdessä tuotettu Best Practises myynnin käsikirja ratkaisumyynnin prosessiin Prospektointi!! One to One neuvottelut Myyntitaitojen kehittäminen tapaamisissa, joissa myyjällä on vain yksi ostaja Many to Many neuvottelut Myyntitaitojen kehittäminen ryhmäneuvotteluissa, jossa paikalla useita myyjän edustajia ja useita ostajaedustajia Myyntikilpailut Myyntiryhmän sisäinen myyntikilpailu, jossa valitaan paras myyjä tai myyntiryhmä

Myynnin ja palvelun kehittäminen, Moduuli Sisältö Myynnin prosessien kehittäminen Konsultatiivisen myynnin prosessin luominen. Palveluprosessien/muotoilu kehittäminen Service Bluprint Tuotekehitys!! Brändin ja arvolupaus osaksi palveluja ja myyntiä Tässä olemassa lähes valmis konsepti!!

Työvalmiuksien parantamisen ohjelma Moduuli Sisältö Ajanhallinta valmennus Työnohjaus Henkilökohtainen työnohjaaja käy läpi työntekijän Tiedostava muutoksen mahdollistaja Vaiheittainen ja tavoitteellinen hyvinvointi-valmennus

Miksi HAAGA-HELIA? Erikoistunut palveluorganisaatioiden palvelun- ja myynnin kehittämiseen ja kouluttamiseen Huippuluokan ammattilaiset ja pedagogiset myynnin ja palvelun osaajat Palvelun ja myynnin tukimus- ja hankekehityksen kärjessä Käytännönläheisiä menetelmiä ja työkaluja Ei quick and run tyyppisiä ratkasua Kustannustehokas!! Hinta-laatu?

Referenssit Hankkeet Asiakkaat Suomi nousuun myynnillä Best Seller Competison Asiakkaat

Seuranta

Tehokas yksilö myynnissä ja palveluissa Asenne Myynti ja palvelut tiedot ja taidot Itsensä johtamisen ja työhyvinvoinnin tiedot ja taidot kaiken perustana

Työn tehokkuus muodostuu Tiedoista - Mitä tietää? Lukemalla, kuuntelemalla ja näkemällä Taidoista - Miten osaa soveltaa tietämäänsä? Harjoittelemalla käytännön tilanteissa Asenne – Miten suhtautuu?? Kaiken perustana on itsensä johtamisen ja työhyvinvoinnin tiedot ja taidot

Muita palveluja Brändin ja arvolupauksen kehittäminen palveluorganisaatiossa Arvolupaus osana palveluja ja myyntiä

Vaihtoehtoisia nimiä Sales & Service Power into Action

Organisaation Asenne näkyy asiakasrajapinnassa!! Mania Hanke!!

Fast Track trademonitutkinto Merkonomeille