HAAGA-HELIA Myynnin ja palvelun kehittämisen kumppani palveluyrityksille/palveluliiketoimintaan/palveluorganisaatioille Sales and Service Run
HAAGA-HELIA lyhyesti Kansainvälinen ammattikorkeakoulu Missio Koulutamme palvelu-, myynti- ja yrittäjähenkisiä asiantuntijoita Tutkimme ja kehitämme innovatiivisia palveluita, tuotteita ja yritystoimintaa alueemme elinkeinoelämän ja hyvinvoinnin vahvistamiseksi Asiakaskohtaamisen asiantuntija!! Esimerkkejä: Suomi nousuun myynnillä hanke Best Seller Competison ja Europian Sales Competision kilpailut Sales and Service Skills sertifikaatti
Tavoitteena € Palveluyritys Palveluyritys Asiakas-kohtaaminen –arvon nousu € HAAGA-HELIA Sales and Service Run ohjelma Tehokkaammat prosessit ja henkilökunta
Edut ja hyödyt asiakkaalle Koulutuksen integroimista suoraan yrityksen myynti- ja palveluympäristöön Kokonaisvaltaista myynti- ja palveluhenkilökunnan osaamisen kehittämistä Todellista oppimista ja oivallista, osaamisen juurruttamista organisaatioon > muutoksen näkymistä työssä Työtehon lisääntyminen Kehittämällä ammatillisia taitoja ja osaamista Työhyvinvoinnin lisääntymisellä Asiakkaan kokema arvo nousee asiakaskohtaamisissa > €
Sales and Service Run ohjelma Myynnin ja palvelujen prosessien kehittäminen Tuloksellinen esimiestyö palvelu – ja myyntitoiminnassa Itsensä johtamisen valmennukset Myyntitaitojen kehittämisohjelmat Palvelutaitojen kehittämisohjelmat Myynnin ja palvelujen osaajan erikoistumisopinnot -> sertifikaatit
Service and Sales Run tasot Johto Kumppaniohjelman sisällön suunnittelu Esimiestaso Tuloksellinen esimiestyö palvelu- ja myyntityössä Myynti-ja palveluprosessien kehittäminen Asiantuntijat Myynti- ja palvelutaitojen kehittämisohjelmat Hyvinvointia myyntiin ja palvelutyöhön Myynnin ja palvelun erikoistumisopinnot
Myyntitaitojen kehittäminen, Myynnin tekijä ohjelma Moduuli Sisältö Myyntitaito- kartoitus Myyntitaitokartoituksen pohjalta voidaan laatia organisaatiolle parhaiten sopiva myyntitaitojen kehittämisen kokonaisuus ja myyjäkohtaiset ja ryhmäkohtaiset valmennukset Havainnointitutkimus ulkopuolinen tutkija havainnoi myyjien työtä -> yhteenveto kehittämiskohteista Itsearviointi Myyjät laativat itsearvioinnin myyntitaidoistaan itsearviointityökalulla DISC vuorovaikutus Oman vuorovaikutustyylin tunnistaminen Erilaisten ostajien tunnistaminen Vuorovaikutuksen mukauttaminen ostajan vuorovaikutukseen Myyntitaito-valmennus New Business Myynnin käsikirja/tavoitteellinen myyntikeskustelu Myyntiryhmässä yhdessä tuotettu Best Practises myynnin käsikirja ratkaisumyynnin prosessiin Prospektointi!! One to One neuvottelut Myyntitaitojen kehittäminen tapaamisissa, joissa myyjällä on vain yksi ostaja Many to Many neuvottelut Myyntitaitojen kehittäminen ryhmäneuvotteluissa, jossa paikalla useita myyjän edustajia ja useita ostajaedustajia Myyntikilpailut Myyntiryhmän sisäinen myyntikilpailu, jossa valitaan paras myyjä tai myyntiryhmä
Myynnin ja palvelun kehittäminen, Moduuli Sisältö Myynnin prosessien kehittäminen Konsultatiivisen myynnin prosessin luominen. Palveluprosessien/muotoilu kehittäminen Service Bluprint Tuotekehitys!! Brändin ja arvolupaus osaksi palveluja ja myyntiä Tässä olemassa lähes valmis konsepti!!
Työvalmiuksien parantamisen ohjelma Moduuli Sisältö Ajanhallinta valmennus Työnohjaus Henkilökohtainen työnohjaaja käy läpi työntekijän Tiedostava muutoksen mahdollistaja Vaiheittainen ja tavoitteellinen hyvinvointi-valmennus
Miksi HAAGA-HELIA? Erikoistunut palveluorganisaatioiden palvelun- ja myynnin kehittämiseen ja kouluttamiseen Huippuluokan ammattilaiset ja pedagogiset myynnin ja palvelun osaajat Palvelun ja myynnin tukimus- ja hankekehityksen kärjessä Käytännönläheisiä menetelmiä ja työkaluja Ei quick and run tyyppisiä ratkasua Kustannustehokas!! Hinta-laatu?
Referenssit Hankkeet Asiakkaat Suomi nousuun myynnillä Best Seller Competison Asiakkaat
Seuranta
Tehokas yksilö myynnissä ja palveluissa Asenne Myynti ja palvelut tiedot ja taidot Itsensä johtamisen ja työhyvinvoinnin tiedot ja taidot kaiken perustana
Työn tehokkuus muodostuu Tiedoista - Mitä tietää? Lukemalla, kuuntelemalla ja näkemällä Taidoista - Miten osaa soveltaa tietämäänsä? Harjoittelemalla käytännön tilanteissa Asenne – Miten suhtautuu?? Kaiken perustana on itsensä johtamisen ja työhyvinvoinnin tiedot ja taidot
Muita palveluja Brändin ja arvolupauksen kehittäminen palveluorganisaatiossa Arvolupaus osana palveluja ja myyntiä
Vaihtoehtoisia nimiä Sales & Service Power into Action
Organisaation Asenne näkyy asiakasrajapinnassa!! Mania Hanke!!
Fast Track trademonitutkinto Merkonomeille