Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” 19.3.2012 MARLEENA LEHTONEN.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” 19.3.2012 MARLEENA LEHTONEN."— Esityksen transkriptio:

1 SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” 19.3.2012 MARLEENA LEHTONEN

2 Viestintämoduuli •Sähköiseen viestintään ja asiakkuuksien hallintaan kehitetty työkalu •Sähköpostikampanjointi tarkkaan määritellyille kohderyhmille

3 Tavoitteet 1)Kehittää asiakkuuksien hallintaa 2)Mahdollistaa tehokas yhteydenpito kaikkiin sidosryhmiin  Kaikki tarvittava tieto löytyy samasta järjestelmästä

4 1) Asiakkuuksien hallinta •Asiakkuuksien ja sidosryhmien tunnistaminen ja analysointi –Nykyiset asiakkaat –Potentiaaliset asiakkaat •Luokittelu (profiilit) •Tehokas yhteydenpito •Lähetetyt kampanjat yhteydenpito-välilehdellä •Viimeiset käynnit ja yhteydenotot nähtävissä (tulossa)

5 2) Tehokas viestintä •Jälkimarkkinointi –Opiskelijat –Yritykset •Uusasiakashankinta –Monipuoliset työkalut segmentointiin  Yritysten kenttiä laajennettu (esim. toimiala, koko, liikevaihto) –Yritystietojen tuonti •Asiakastieto Oy: esim. päättäjätiedot, liikevaihto, henkilöstömäärä, ennakkoperintärekisteri…

6 2) Tehokas viestintä •Viestinnän parantaminen –Jatkuva ja järjestelmällinen tiedon kerääminen •Kampanjoiden seuranta  tulosten perusteella viestinnän tehostaminen –Yhtenäinen ilme viestinnässä  Organisaation brändin luominen ja vahvistaminen

7 Demo Viestintämoduulista

8 Hyödyt •Kustannustehokas markkinointikanava •Ajasta ja paikasta riippumatonta •Helppo seurattavuus •Jatkuva, järjestelmällinen viestintä •Tavoittaa useita asiakkaita kerralla •Viestinnän kohdennettavuus •Yhtenäisen ilmeen luominen •…

9 KIITOS!


Lataa ppt "SOPIMUS PRO: VIESTINTÄMODUULI ”ASIAKKUUKSIEN HALLINTAA JA YHTEYDENPITOA NYKYAIKAISILLA SÄHKÖISILLÄ MENETELMILLÄ” 19.3.2012 MARLEENA LEHTONEN."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google