Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Laadukkaiden ja korkeatasoisten tapahtumien ja näyttelyiden tuottaminen.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Asunnottomuuden ehkäisy Oulussa
Advertisements

Yhteistyössä Tietohallinto liikunnassa ja urheilussa
osaava harjoittelija kilpailukyvyksi •Kaksi mahdollisuutta kv-harjoittelussa •Ottaa kansainvälinen harjoittelija –Kansainvälistyminen kotimaassa –Erityistä.
Suupohjan seutuportaali –hanke
Tampereen kaupunkiseudun kuntayhtymä 2007 / RA-M TAMPEREEN KAUPUNKISEUDUN ALUEKESKUSOHJELMA ”Kasvun haasteita, kilpailukyvyn perustaa: sujuvaa.
Projektipäällikkö Raija Hirvonen ARVO Kehittyvä ammattikorkeakoulu ja moniammatillinen opettajuus sekä työelämäosaaminen vanhustyön alueella.
Pedagoginen kehittäminen Tavoitteet vuosille
Hämeenlinnan ja Hattulan Elinkeinostrategia
Pirjo Rauhala, Virtuaaliyliopistoseminaari TaY 1 Tampereen yliopiston virtuaaliyliopisto, mitä se on? Virtuaaliyliopistoseminaari TaY.
Yhteistyö Varsinais-Suomessa Miksi yhteistyötä Koko toiminta perustuu verkostotyöhön Tehokkaampi toiminta Parempaa asiakaspalvelua.
Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri Hallintosääntö 16 § luonnokset/ Hallintosääntö 16 § Henkilöstön valinta Valtuusto Sairaanhoitopiirin johtaja,
Kolmen oppilaitoksen suunnitteluosaamisen yhdistämisellä Tehdään pitkän tähtäimen kehittymissuunnitelma Etsitään uudenlaisia mentorointikäytänteitä Vahvistetaan.
OPPIMISYMPÄRISTÖN KEHITTÄMINEN
MIKÄ ON TOPKAUHA? TOPKAUHA. MIKÄ ON TOPKAUHA? TOPKAUHA on suomalaisten asiantuntijoiden kehittämä työssäoppimisjärjestelmä kaupan ja hallinnon alalle:
Yritysvastuu sosiaalialalla Perustietoa yritysvastuusta | Aino Närkki 1.
Liikuntapalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteetMittaritAikatauluVastuu- henkilö 1. KKI Saada vähän liikuntaa harrastavat aktivoitua liikunnan pariin.
Paavo Tikkanen, Ohjausryhmä Seudulliset yrityspalvelut SeutuYp-tukihanke.
Kansalaisneuvonnan markkinointi Neuvontapalveluiden yhteistyötilaisuus
Lahden Ahkera ry Lahden Ahkera yleishallinto Toimintasuunnitelma 2015 Toimintavuosi Lahden Ahkeran 108. toimintavuosi.
Opetus- ja koulutuspalveluiden tavoitetila
Yrityksen perustehtävä on tehdä bisnestä. Oppisopimuskoulutus tukee yrityksen bisneksen tekemistä. Osaava henkilöstö vahvistaa yrityksen kilpailukykyä.
Minun tiedonhankinnan ympäristö
Yhteistyössä valtuuston kanssa määritellyt strategialinjaukset
Sivistystoimen tuloskortti 2013
Sivistystoimen tuloskortti 2012
SOSIAALI- JA TERVEYSTOIMI Heinolan kaupunki TOIMINTAOHJELMA 2015
Katsaus tietotekniikkakeskuksen projekteihin Opinto- hallinnon tieto- järjestelmä- päivä Teo Kirkinen TIKE
Työelämän kehittämishanke ”Taitopuisto III”. Hankkeen keskeinen tavoite Seudulla ja laajemminkin tunnettu ja arvostettu, asiakaslähtöinen, joustavasti.
VAIKUTTAVUUS Kriittinen menestystekijä Arviointikriteerit
Elinvoimainen ja oppiva kaupunkiseutu
Vaski-suunnittelutyöpaja Turku Työstetty Janne Marniemen esitystä
VALOA Valmennuksella kansainvälisiä osaajia työmarkkinoille
Nuorisopalveluiden tavoitetila
Yritysviestintä, hankeviestintä, projektiviestintä
Suupohjan palveluhakemisto (yritys- ja yhdistysrekisteri)
Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö 1.Päivitetään keskeiset palveluketjut 2.Palveluketjut toimivat osana.
Opiskelun ja opetuksen viitearkkitehtuuri
Innova Länsi-Suomen akk
Varhaiskasvatuksen kehittämisen haasteet Pirkanmaalla
Yrityksen viestintä ja projektiviestintä
PAAVO –kehittämistyö ja Verkostokehittäjät-hanke osana pitkäaikaisasunnottomuuden vähentämisohjelmaa Sari Timonen, projektipäällikkö p. (09)
SUUPOHJAN PALVELUPORTIT. Suupohjan palveluportit Suupohjan palveluportit-hankkeen tavoitteena on asumis- ja hoivapalvelujen sekä seudun yhdistysten verkkopalvelujen.
Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Johtokunnan kokous Ajankohtaiskatsaus Pertti Mäkelä
Valtakunnalliset vammaisneuvostopäivät Jukka Lindberg, tilaajajohtaja.
Case Oulun kaupunki ja Monetra: Keskitetyn hallinnon siirtäminen tytäryhtiöön Anne Piikivi, Oulun Kaupunki, Oulun Konttori –liikelaitos Päivi Pitkänen,
Joensuun seudun aluekeskusohjelma Tulevan ohjelmakauden rahoitusmahdollisuudet matkailualalle Ohjelmajohtaja Jarmo Kauppinen JOSEK.
© HAUS Vaikuttavuus ja palvelukyky Taloudelliset resurssit ja mahdollisuudet Uudistuminen ja henkilöstön työkyky Rakenteet ja prosessit Viihtyisä ja toimiva.
Polkuja läpäisyn tehostamiseen 4 Sedussa Dialoog.
J YVÄSKYLÄN YLIOPISTO EFQM- MALLI 2013.
Yhteisten palvelujen asiakasohjauksen uudistaminen
ABC – Askeleet nuorten tieto- ja neuvontapalvelun
SUOMEN SALAOJAKESKUS OY
Polkuja läpäisyn tehostamiseen 4 Dialoog
Avoimen hallinnon toimintaohjelma Avoimuuden edistämisen käytäntöjä Imatran kaupungilla
Kohtaamon tuki Ohjaamoille Pasi Savonmäki Kohtaamo-hanke
Hyvän hallinnon ja kyvykkyyksien tärkeydestä digitalisaatiossa
Tiedon hyödyntämisen verkostotyöpaja avaus
Savonia-ammattikorkeakoulu
ATOMI-hankkeen tiekartta
TE-toimiston yrityspalvelut
AVIen asiakaslähtöinen toiminnan kehittäminen
Kunnan strateginen viestintä maakuntauudistuksen jälkeen KUNNAN JA MAAKUNNAN VIESTINTÄYHTEISTYÖ Helinä Mäenpää, viestintäjohtaja, Jyväskylän kaupunki Emmi.
ATOMI-hankkeen karkea tiekartta
Hyvinvointijohtamisen rakenteet
Herkkuammatti-kampanja
Asukkaat maakunta- ja sote-uudistuksen keskiöön (AKE) -kysely
Markkinointisuunnitelma
Julkisen hallinnon tietoarkkitehtuuriryhmän toimintasuunnitelma 2014
Palokuntatoiminnan viestintästrategia
VERTTI Verkostojen suorituskykymittaristo.
Esityksen transkriptio:

Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Laadukkaiden ja korkeatasoisten tapahtumien ja näyttelyiden tuottaminen. Kulttuuriperimän tallentaminen. Hyvä ja luotettava asiakaspalvelu. Valtakunnallinen verkostoituminen. Yhteistyön tiivistäminen museon ja lintutarhan kanssa. Kävijämäärät Asiakaskyselyt KäynnissäKoko henkilökunta 1.Toimivat palveluketjut koko kaupungissa  Palveluketjujen kuvaaminen  Palvelukokemuksen mittaaminen ja asiakaskyselyt

2. Tehokas asioiden valmisteluprosessi  Tulosalueiden yhteistyön uudet toimintamallit Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Toimintatapojen tehostaminen. Asiantuntevampi ja laajempi asioiden valmistelu Hallinnon päällekkäisten työtehtävien tarkistaminen ja purku. Vahvempi verkostoituminen eri tulosalueiden kanssa. Asiakaspalaute2015Esimies

Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Asiakkaat saavat ajoissa ajanmukaista tietoa tapahtumista ja näyttelyistä. Uusien yhteistyökumppanien kartoittaminen ja hankkiminen. (kulujen jakaminen) Työtehtävien ja vastuualueiden määrittely. Markkinointiyhteistyön tiivistäminen Museon, Lintutarhan ym. Yhteistyökumppanien kanssa. Kävijämäärät Asiakaspalaute KäynnissäKoko henkilökunta 3. Aktiivinen ja suunnitelmallinen viestintä ja monipuolinen markkinointi  Osaava ja riittävä henkilöstö  www-sivujen uudistaminen

Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Markkinointiyhteistyö seudullisesti Osaajien hyödyntäminen seudullisesti. Yhteiset messu- ja ryhmämyynti taphtumat. Osaajien kartoitus ja verkostoituminen. AsiakaspalauteKäynnissä Kehittää tulevaisuudessa Koko henkilökunta 4.Toimiva seutuyhteistyö  Hyvät ja monipuoliset palvelut  Erityispalvelujen saatavuus

5. Talouden tasapaino ja resurssien hyödyntäminen  aktiivinen talouden suunnittelu ja seurantajärjestelmä Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Oikein kohdennetut henkilöstöresurssit. Toiminnan kehittäminen taloudelliseen suuntaan. Valtakunnallinen yhteistyö alan ammattilaisten kanssa. Yhteistyön kehittäminen osaston sisällä. (kultuuritoimisto, museo, lintutarha) Uusien toimintamallien kehittäminen ja toteuttaminen. Vahvistetaan verkostoja. Talouden toteutuminen. Asiakaspalaute Käynnissä.Koko henkilöstö.

6. Elinkeinostrategian toteutuminen  Kaikki tulosalueet toteuttavat elinkeinostrategiaa osana omaa vastuualuettaan Kulttuuripalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Yhteinen näkyvyys valtakunnallisesti. Matkailijoiden saaminen Heinolaan. Yhteiset markkinointi- ja myyntikanavat ja toimenpiteet alueellisten matkailu- ja palveluyrittäjien kanssa. Tuotteiden yhtenäinen paketointi ja markkinointi. Asiakasmäärät. Talouden toteutuminen. KäynnissäKoko henkilökunta.