Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Johtokunnan kokous 5.10.2009 Ajankohtaiskatsaus Pertti Mäkelä 5.10.2009.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Johtokunnan kokous 5.10.2009 Ajankohtaiskatsaus Pertti Mäkelä 5.10.2009."— Esityksen transkriptio:

1 Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Johtokunnan kokous 5.10.2009 Ajankohtaiskatsaus Pertti Mäkelä 5.10.2009

2 Mäkelä Pertti 5.10.2009 Johtokunnan kokous Taloustilanne 1-8/2009 Toimintatuotot kumul. 28,4 milj. (ennuste + 4,2 %) 69,4 % vuosibudjetista Ylitys pääosin työasemapohjaisesta laskutuksesta Toimintakulut ja poistot kumul. 28,7 milj. (ennuste + 5,2 %) 70,1 % vuosibudjetista Liikelaitoksen tavoitteena on 655.000 euron säästö talousarvion mukaisista toimintakuluista Tilikauden ennustettu tulos -0,4 milj. (-0,8 milj. elokuussa) Investointien toteutumisaste 41% (1,3 milj./3,1 milj.) ”Kustannustietoisuus ja toiminnan läpinäkyvyys, taloudellinen ajattelutapa”

3 Mäkelä Pertti 5.10.2009 Johtokunnan kokous Talouden sopeuttamistoimet ”Tavoitteen kasvu 6/2009 200k€, 8/2009 400k€, 9/2009 655k€”

4 Mäkelä Pertti 5.10.2009 Johtokunnan kokous Asiakaspalvelun kehittäminen 1/2 Projektin tärkeimpinä tavoitteina on laatia toimenpide- ehdotus miten parannetaan HUS-Tietotekniikan henkilöstön, sairaanhoitoalueiden tietotekniikkapalvelujen tilaajien ja asiantuntijoiden sekä liikelaitosten tietotekniikka- asiantuntijoiden välistä yhteistyötä ja viestintää selkeytetään HUS-Tietotekniikan asiakasrajapinnassa työskentelevien työtehtäviä, vastuita ja toimenkuvia (lähituki, atk-apu, asiakasvastaavat). tavoitteena on saada koko HUS-Tietotekniikan osaaminen saumattomasti käyttöön asiakasrajapinnassa työskentelevien henkilöiden työn tukemiseksi. ”Lähituesta useita henkilöitä eläkkeelle, asiakasvastuu- henkilöiden rooli ja asiakaspalvelu- toiminnan johtaminen”

5 Mäkelä Pertti 5.10.2009 Johtokunnan kokous Asiakaspalvelun kehittäminen 2/2 Tilannekatsaus Noin 40 henkilöä haastateltu Yhteistyö ja viestintä (sisäinen, asiakkaat, tilaajat, johto, asiantuntijat) - yhteistyöfoorumit, johto ( tilaajat ja asiakkaat), asiantuntijat - viestintäsuunnitelman tarkentaminen Asiakasvastaavat, sovellus- ja lähituki, atk- apu, tekninen tuki: - tehtävät, työnjako, asiantuntijoiden määrä, vastuualueet Organisaatio, vastuualueiden ja esimiesten määrä, paikallinen työnjohto HUS-Servis:n ja HUS-TT:n roolit palvelutuottajina Asiakasrajapinnassa työskentelevien tuen järjestäminen Toimintaprosessien kuvaaminen ja käyttöönotto Muutosten toimeenpano ”Lähituesta useita henkilöitä eläkkeelle, asiakasvastuu- henkilöiden rooli ja asiakaspalvelu- toiminnan johtaminen”


Lataa ppt "Arki sujuu helpommin, kun apu löytyy läheltä. Johtokunnan kokous 5.10.2009 Ajankohtaiskatsaus Pertti Mäkelä 5.10.2009."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google