Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Sivistystoimen tuloskortti 2013

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Sivistystoimen tuloskortti 2013"— Esityksen transkriptio:

1 Sivistystoimen tuloskortti 2013
Sivistystoimi NÄKÖKULMA JA KRIITTISET MENESTYSTEKIJÄT KESKEISET TAVOITTEET 2013 OPERATIIVISET TOIMET JA KEINOT MITTARIT JA TAVOITETASO 2013 SEKÄ VASTUUTAHO ASIAKKAAT 1. Sivistystoimen palvelut tukevat jatkumoa lap-suudesta aikuisuuteen ja vanhuuteen. 1.1. Toimialalla on eri ikäryhmille suunnattuja palveluja 1.2. Tyytyväinen asiakas. Varhaiskasvatuspalveluja on saatavilla riittävästi ja palvelun tarpeen mukaisesti Oppilaiden / opiskelijoiden edellytysten mukaiset opetusjärjestelyt. Kirjastopalvelujen markkinoinnin tehostaminen Etsivän nuorisotyön kehittäminen Alle tunnin viikossa liikkuvien nuorten liikunnan määrän lisääminen Museoiden taide- ja kulttuuripedagogiikan kehittäminen 1.2.1 Palvelujen kehittäminen asiakaslähtöisesti 1.1.1.Täyttöaste 100 %, palvelujen piirissä olevien lasten määrä 1.1.2.Ylioppilastutkinnon tulokset (pakolliset aineet / YTL:n tilasto ) > valtakunnan keskiarvo. Raportointi Perusopetuksen oppilaista 100% saa päättötodistuksen. Lainat + käynnit / asukas Etsivällä nuorisotyöllä tavoitettujen nuorten määrä. 1.1.5 Kouluterveyskyselyjen 2011 ja 2013 tulosten vertailu Tuotettu verkkopedagogiikan opetusmateriaali ja opetustilanteiden määrä Asiakastyytyväisyyskyselyt joka toinen vuosi >3,7 (1-5) PS

2 PS 8.4.2017 NÄKÖKULMA JA KRIITTISET MENESTYSTEKIJÄT
KESKEISET TAVOITTEET 2013 OPERATIIVISET TOIMENPITEET / KEINOT MITTARIT JA TAVOITETASO 2013JA VASTUUTAHO PROSESSIT 2.Tehokkaat avain- ja palveluprosessit 2.1. Prosessimaisesti tuotetut palvelut Palveluprosessien itsearviointi. 2.1.2.Laadunhallintajärjestel-män käyttöönottaminen Palveluprosessien kehittämistoimet 2.1.2 Oman toiminnan arviointimenetelmien laadinta PS

3 PS 8.4.2017 NÄKÖKULMA JA KRIITTISET MENESTYSTEKIJÄT
KESKEISET TAVOITTEET 2013 OPERATIIVISET TOIMENPITEET / KEINOT MITTARIT JA TAVOITETASO 2013 SEKÄ VASTUUTAHO JOHTAMINEN, OSAAMINEN JA HENKILÖSTÖ 3. Johtaminen muuttuvassa toimintaympäristössä. 3.1.Osaava henkilöstö tekee tavoitteellista työtä muuttuvassa ympäristössä. 3.2.. Henkilöstön työhyvinvoinnin tukeminen muuttuvassa toimintaympäristössä. Kehityskeskustelut . Työhyvinvointia ylläpitävät toimenpiteet. 3.1.1.Kehityskeskusteluaste yksiköissä 100 %. Raportointi. Yksikön esimies. Henkilökunnan työtyytyväisyyskysely(1-5, >3). Henkilöstöhallinto. PS

4 PS 8.4.2017 NÄKÖKULMA JA KRIITTISET MENESTYSTEKIJÄT
KESKEISET TAVOITTEET 2013 OPERATIIVISET TOIMENPITEET / KEINOT MITTARIT JA TAVOITETASO 2013 SEKÄ VASTUUTAHO TALOUS 4. . Palvelurakenteen sopeuttaminen vallitsevaan taloustilanteeseen. 4.1 Palvelurakenteen muutos voimavaroja yhdistämällä. 4.2. Tulokertymän vahvistaminen Palveluyksiköiden ja palvelutuotannon uudelleenjärjestäminen. 4.2.1.Palvelumaksujen suhteuttaminen palvelujen järjestämisestä aiheutuviin kustannuksiin Päivähoitopaikan hinta vertailukuntien tasoa 4.1.1.Perusopetuksen ja lukiokoulutuksen kustannukset / oppilas vertailukuntien tasoa Kulttuuri- ja kirjastopalvelujen sekä liikunta- ja nuorisopalvelujen nettokustannukset / asukas 4.2.1.Palvelumaksut vertailukuntien tasoa PS

5 Sivistystoimi on kuntalaisen elinikäinen kumppani
Sivistystoimi on kuntalaisen elinikäinen kumppani. Kasvun, oppimisen ja hyvinvoinnin mahdollistamisella tarkoitetaan sivistystoimen palveluja joita ovat varhaiskasvatuksen, perusopetuksen, lukiokoulutuksen, vapaan sivistystyön, nuorison, liikunnan, kulttuurin ja kirjaston palvelut.


Lataa ppt "Sivistystoimen tuloskortti 2013"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google