Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö 1.Päivitetään keskeiset palveluketjut 2.Palveluketjut toimivat osana.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö 1.Päivitetään keskeiset palveluketjut 2.Palveluketjut toimivat osana."— Esityksen transkriptio:

1 Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö 1.Päivitetään keskeiset palveluketjut 2.Palveluketjut toimivat osana perehdyttämistä 3. pienryhmätyöskentely Valmis loppuvuodesta 2014Kaikki, ktj Ktj, kaikki 1.Toimivat palveluketjut koko kaupungissa  Palveluketjujen kuvaaminen  Palvelukokemuksen mittaaminen ja asiakaskyselyt

2 2. Tehokas asioiden valmisteluprosessi  Tulosalueiden yhteistyön uudet toimintamallit Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Sivistystoimen ICT-työryhmä Omahoitopiste Kirjaston ja kotihoidon yhteistyö Sähköinen ilmoitustaulu, tulosalueiden yhteinen tiedottaminen Turvallisuusmessut Kiinteistöhuollon kanssa tehtävä yhteistyö+investoinnit Edustaja osallistuu aktiivisesti Asiakastoiveiden välittäminen, yhteistyön syventäminen Yhteydenotto ja palvelun esittely Ylläpito Kansion ajantasaistaminen Ilmoitukset, yhteydenpito osallistuminen Asiakas+lainamäärä Alkanut 2014 Jatkuu Syksy 2014 Jatkuu Mirja Sipilä Ktj, Leena Pietilä Ktj, Marketta Hovilainen Mirja Sipilä Ktj Ktj, Hyytiä

3 Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Päivitetty viestintäohje ja jaettu tieto sivistystoimen kesken Päivitetään some-ohje Otetaan käyttöön uudet ajankohtaiset viestintäkanavat Valtakunnallinen kansalaisaloitemappi kuntalaisten käytössä Riittävä ja osaava henkilöstö: asian hoitamiseen vastuutettu henkilö, jolla on osaamista, kiinnostusta ja aikaa. Tehty 2014 Päivitetään kun kaupungin ohje tehty Seurataan viestinnän kehitystä Päivitetään toimitusten mukaan Vakanssien täyttäminen, koulutus Tehty 2014 kevät 2014 syksy Jatkuu Mirja Sipilä Eija Haapala Ktj, Mirja Sipilä 3. Aktiivinen ja suunnitelmallinen viestintä ja monipuolinen markkinointi  Osaava ja riittävä henkilöstö  www-sivujen uudistaminen

4 Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Päijät-Hämeen seutukirjasto Kirjastoautoyhteistyön laajentaminen Seudullisiin hankkeisiin aktiivinen osallistuminen Seudulliset koulutukset Aktiivinen osallistuminen valmisteluun Hankintayhteistyö Suunnitteluun ja toteuttamiseen osallistuminen Aktiivinen osallistuminen Kuntien määrä Tapahtumien määrä ja osallistujien määrä Osallistujien määrä, osaamisen lisääntyminen Jatkuu Alkaa kevät 2014 Jatkuu Ktj+tiimien jäsenet Ktj, Marko Nakari +JE Ktj+tiimien jäsenet Ktj Koko henkilöstö 4.Toimiva seutuyhteistyö  Hyvät ja monipuoliset palvelut  Erityispalvelujen saatavuus

5 5. Talouden tasapaino ja resurssien hyödyntäminen  aktiivinen talouden suunnittelu ja seurantajärjestelmä Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Ennakoiva talouden suunnittelu läpi vuoden Hankeosaaminen TA-suunnittelu koko työyhteisössä, seurannan tehostaminen Tehokas suunnittelu ja seuranta Osavuosikatsaus, henkilökunnan kokoukset Aikataulu ja toteutus Kevät 2014 alkaen Jatkuu Ktj, kaikki Ktj, hankkeen vastuuhenkilö

6 6. Elinkeinostrategian toteutuminen  Kaikki tulosalueet toteuttavat elinkeinostrategiaa osana omaa vastuualuettaan Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö Yhteistyön arkipäiväistäminen ja tekemisen yhteisöllisyys ja vastuu Aukio-oloaikojen suunnittelu ja seuranta pitkällä aikavälillä ja asiakastoiveiden seuraaminen Yhteistyömahdollisuuksien aktiivinen seuranta ja tarjonta Hankinta-osaamiseen ja kilpailutukseen tukea yhteistyöstä Markkinoinnin ja tapahtumien yhteistyön vakiinnuttaminen Koko työyhteisön osaamisen lisääminen ja ulkopuolisen yhteistyön vakiinnuttaminen Seuranta, ei jatkuvaa vaihtelua. Automaation mahdollisuudet Teemapäivät, ulkopuolisten tapahtumien seuranta Osaamisen lisääminen, yhteistyö Aktiivinen seuranta ja kontaktit Vakiintuneet toimitavat Asiakaskyselyt + toiveet, toiminnan sujuvuus Yhteistyöpalaverit, tapahtumat Onnistuneet hankinnat Onnistuneet tapahtumat Jatkuu Ktj, henkilöstö Ktj Ktj, Leena Pietilä Ktj, Mirja Sipilä Ktj, Mirja Sipilä, Leena Pietilä


Lataa ppt "Kirjastopalveluiden tavoitetila Yksikön toimenpiteet MittaritAikatauluVastuu- henkilö 1.Päivitetään keskeiset palveluketjut 2.Palveluketjut toimivat osana."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google