Tervetuloa seitsemännen vaikuttavuus- tutkimuksen julkistustilaisuuteen!
Tämän aamupäivän taustaksi Yhteenveto usean kustantajan huomioarvomittauksista Tulokset 9 toimialalta Puoli miljoonaa mielipidettä mainoksesta
Keskihuomioarvot tuoteryhmittäin Autot Sisustaminen Pukeutuminen Kosmetiikka Matkailu Rakentaminen Elintarvikkeet Hyvinvointi ja terveys Pankit
½ sivua 45 Aukeama huomataan! (%) Kaikki mainokset 53 Matkailu- mainos (1/1s.) keskimäärin 52 Aukeaman matkailumainos 67
Matkailumainonnan huomaaminen tuotekategorioittain (%) Ka. 52 hotellit, kylpylät, ravintolat 49 matkatoimistot, matkailun edistäminen 52 laivayhtiöt 55
Takakansi on matkailumainostajalle aikkarin paras mainospaikka kasvu-% verrattuna matkailumainonnan keskihuomioarvoihin Takakannen huomioarvo +26
Vasemman ja oikean sivun mainonnan huomaaminen eri tuoteryhmissä +-0 autot sisustaminen kosmetiikka elintarvikkeet matkailu rakentaminen terveys/ lääkkeet pankit
Pukeutumisen mainonta toimii paremmin vasemmalla
Erikoisratkaisut toimivat kaikilla toimialoilla
Mainonta aikakauslehdissä toimii! 5 asiaa, jotka kannattaa huomioida Erikoisratkaisut tuovat lisää tehoa. Kaikki tuoteryhmät eivät toimi samalla tavalla. Alkupään sivut ovat usein tehokkaampia, mutta myös takakansi toimii erinomaisesti. Aukeaman vasen ja oikea sivu toimivat yhtä hyvin. Aukeaman vasen ja oikea sivu toimivat yhtä hyvin. Bigger is better – aukeama toimii yleensä paremmin kuin puolikas sivu.
Koko huomioarvotutkimus osoitteessa
Paljon tutkimustietoa nettisivuillamme Lukuajoista, mielipidevaikuttajista, lukemistavoista, mainonnan vaikutuksista… Palvelut käytettävissäsi ilman tunnuksia
Lisäksi uusi mediakorttipalvelu suomeksi ja englanniksi Palvelut käytettävissäsi ilman tunnuksia
Tämän aamupäivän esitykset suomeksi ja englanniksi perjantaina