Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet"— Esityksen transkriptio:

1 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet
Syksy 2017/Kevät 2018 autot | muoti ja pukeutuminen | matkailu | ruoka ja ruuanlaitto | terveys ja hyvinvointi | kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit | huonekalut ja sisustaminen | rakentaminen ja remontointi | pihan- ja puutarhanhoito | viihde-elektroniikka ja tietotekniikka | säästäminen ja sijoittaminen Lähde: KMT AL + total Syksy 2017/Kevät 2018 Kohderyhmä: Miehet, n=4 888, est

2 Ideoita ja vinkkejä: ”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?”
Ostopäätös: ”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.”

3 Ostoprosessi / autot (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 24 20 % Aikakauslehtien nettisivut 13 15 Blogit ja videoblogit 6 7 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 12 Painettu sanomalehti 19 Sanomalehtien nettisivut 8 Televisio 11 Radio 2 1

4 Ostoprosessi / muoti ja pukeutuminen (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 13 11 % Aikakauslehtien nettisivut 6 Blogit ja videoblogit 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 9 8 Painettu sanomalehti 7 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio Radio 1

5 Ostoprosessi / matkailu (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 21 15 % Aikakauslehtien nettisivut 11 10 Blogit ja videoblogit 8 7 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 14 12 Painettu sanomalehti Sanomalehtien nettisivut 6 Televisio 16 9 Radio 3 1

6 Ostoprosessi / ruoka ja ruuanlaitto (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 28 17 % Aikakauslehtien nettisivut 14 11 Blogit ja videoblogit 10 7 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 16 Painettu sanomalehti 13 Sanomalehtien nettisivut 8 Televisio 23 Radio 2 1

7 Ostoprosessi / terveys ja hyvinvointi (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 20 14 % Aikakauslehtien nettisivut 7 Blogit ja videoblogit 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 8 Painettu sanomalehti 10 Sanomalehtien nettisivut 4 3 Televisio 11 Radio 2 1

8 Ostoprosessi / kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 8 7 % Aikakauslehtien nettisivut 2 4 Blogit ja videoblogit 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 5 6 Painettu sanomalehti Sanomalehtien nettisivut 1 Televisio Radio

9 Ostoprosessi / huonekalut ja sisustaminen (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 20 14 % Aikakauslehtien nettisivut 6 7 Blogit ja videoblogit 4 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 8 Painettu sanomalehti 11 10 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio 12 Radio 1

10 Ostoprosessi / rakentaminen ja remontointi (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 27 19 % Aikakauslehtien nettisivut 10 11 Blogit ja videoblogit 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 8 Painettu sanomalehti 12 Sanomalehtien nettisivut 4 Televisio 15 9 Radio 2 1

11 Ostoprosessi / pihan- ja puutarhanhoito (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 22 16 % Aikakauslehtien nettisivut 7 Blogit ja videoblogit 3 4 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 6 Painettu sanomalehti 9 Sanomalehtien nettisivut Televisio 13 Radio 1

12 Ostoprosessi / viihde-elektroniikka ja tietotekniikka (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 26 20 % Aikakauslehtien nettisivut 16 Blogit ja videoblogit 12 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 15 Painettu sanomalehti 14 10 Sanomalehtien nettisivut 6 7 Televisio 13 9 Radio 2 1

13 Ostoprosessi / säästäminen ja sijoittaminen (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu aikakauslehti 18 15 % Aikakauslehtien nettisivut 9 Blogit ja videoblogit 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 7 Painettu sanomalehti 14 11 Sanomalehtien nettisivut 6 Televisio 8 Radio 2 1


Lataa ppt "Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / miehet"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google