Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Naisten tietolähteiden käyttö

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Naisten tietolähteiden käyttö"— Esityksen transkriptio:

1 Naisten tietolähteiden käyttö
ostoprosessin aikana 2016 autot | muoti ja pukeutuminen | matkailu | ruoka ja ruuanlaitto | terveys ja hyvinvointi | kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit | huonekalut ja sisustaminen | rakentaminen ja remontointi | pihan- ja puutarhanhoito | viihde-elektroniikka ja tietotekniikka | säästäminen ja sijoittaminen Lähde: KMT AL + total 2016 Kohderyhmä: naiset, n=4 810, est

2 ”Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia / haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa?”

3 Ostoprosessi / autot (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 16 % Aikakauslehtien nettisivut 7 Blogit 1 3 Painettu sanomalehti 18 15 Sanomalehtien nettisivut 5 4 Televisio 6 Radio

4 Ostoprosessi / muoti ja pukeutuminen (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 48 31 27 % Aikakauslehtien nettisivut 13 11 10 Blogit 15 Painettu sanomalehti Sanomalehtien nettisivut 3 2 Televisio 12 9 6 Radio 1

5 Ostoprosessi / matkailu (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 37 27 23 % Aikakauslehtien nettisivut 14 12 11 Blogit 10 9 Painettu sanomalehti 17 Sanomalehtien nettisivut 6 5 Televisio 15 7 Radio 2 1

6 Ostoprosessi / ruoka ja ruuanlaitto (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 54 38 30 % Aikakauslehtien nettisivut 28 16 13 Blogit 21 14 11 Painettu sanomalehti 15 20 Sanomalehtien nettisivut 10 6 4 Televisio 12 9 Radio 1

7 Ostoprosessi / terveys ja hyvinvointi (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 42 30 26 % Aikakauslehtien nettisivut 12 10 9 Blogit 8 7 Painettu sanomalehti 15 13 14 Sanomalehtien nettisivut 5 4 3 Televisio 6 Radio 2 1

8 Ostoprosessi / kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 36 28 24 % Aikakauslehtien nettisivut 10 11 Blogit 12 Painettu sanomalehti 6 9 Sanomalehtien nettisivut 2 3 Televisio Radio 1

9 Ostoprosessi / huonekalut ja sisustaminen (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 47 30 26 % Aikakauslehtien nettisivut 12 11 10 Blogit 8 Painettu sanomalehti 14 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio 6 Radio

10 Ostoprosessi / rakentaminen ja remontointi (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 33 24 20 % Aikakauslehtien nettisivut 9 8 Blogit 7 5 Painettu sanomalehti 10 12 14 Sanomalehtien nettisivut 2 3 Televisio Radio 1

11 Ostoprosessi / pihan- ja puutarhanhoito (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 46 29 25 % Aikakauslehtien nettisivut 10 9 8 Blogit 7 5 6 Painettu sanomalehti 12 13 Sanomalehtien nettisivut 3 2 Televisio 14 Radio 1

12 Ostoprosessi / viihde-elektroniikka ja tietotekniikka (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 23 21 17 % Aikakauslehtien nettisivut 10 Blogit 4 5 6 Painettu sanomalehti 15 14 16 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio 8 7 Radio 1

13 Ostoprosessi / säästäminen ja sijoittaminen (naiset)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 22 17 16 % Aikakauslehtien nettisivut 6 Blogit 2 3 Painettu sanomalehti 14 13 Sanomalehtien nettisivut 4 Televisio 5 Radio 1

14 Yksittäisten lehtien KMT-tulokset löydät Mediakorttipalvelusta

15 www.aikakausmedia.fi  www.mediakortit.fi


Lataa ppt "Naisten tietolähteiden käyttö"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google