Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuSanna-Kaisa Järvenpää Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
1 Mielipiteet mainonnasta aikakauslehdissä KMT Kuluttaja syksy 2009/kevät 2010
2
2 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Aikakauslehtien mainonnan väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010 Perusjoukko ('000): 4 448, n=12 484 Kysymys: "Seuraavissa kysymyksissä esitetään väittämiä niistä aikakauslehdistä, joita puhelinhaastattelussa ilmoititte lukevanne. Kun ajattelette X-lehteä, miten seuraavat väittämät vastaavat mielipidettänne sen sisältämistä mainoksista?" Lehden lukijoiden vastausten jakaumat %
3
3 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N = 12 484
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N = 12 484
11
11 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N = 12 484
12
12 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N = 12 484
13
13 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N = 12 484
14
14 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N = 12 484
15
15 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N = 12 484
16
16 Lähde: KMT Kuluttaja syksy 2009 / kevät 2010, N = 12 484
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.