Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009."— Esityksen transkriptio:

1 Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009

2 Mediasidonnaisuus KMT kevät 2009 Mediasidonnaisuus • KMT Kuluttaja 2009 tutkimuksen kirjekyselyssä kysyttiin: ”Mistä saatte parhaiten tietoa seuraavista asioista?” • Haastattelujen määrä: N=3562 (B split) ja N=3502 (C split) • Toimialoja 10 kpl ja 12 eri tietolähdettä – Elintarvikkeet, ideat ja reseptit – Kosmetiikka ja kauneudenhoito – Vaatteet ja pukeutuminen – Terveys ja hyvinvointi – Huonekalut ja sisustus – Kodin laitteet – Autoilu – Matkapuhelimet – Pankkipalvelut – Vakuutuspalvelut – Lomamatkat ja matkustaminen • Kunkin toimialan kysymyksessä kaksi osaa: Toimialan ostopaikat ja Toimialaa koskevat ideat ja vinkit

3 Mediasidonnaisuus Kooste

4 S aa parhaiten tietoa seuraavista asioista… Ideat ja vinkit lihavoidulla tekstillä KMT Kuluttaja Kevät 2009 Aikakauslehdistä • Kosmetiikka, hiustenhoitotuotteet, meikit ja niiden ostopaikat 39 % • Vitamiinit, luontaistuotteet, reseptivapaat lääkkeet ja niiden ostopaikat 37 % • Reseptit ja ideat (Elintarvikkeet) 49 % • Kauneuden- ja hiustenhoitovinkit ja ideat 39 % • Pukeutumisideat ja muotivinkit 44 % • Terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät ohjeet ja vinkit 47 % • Sisustusvinkit ja ideat 56 % • Testeistä ja vertailuista (Autoilu) 37 % Yrityksen/tuotemerkin omilta verkkosivuilta • Pankki- ja sijoituspalvelut 41 % • Vakuutuspalvelut 39 % Sanomalehdistä • Elintarvikkeet ja niiden ostopaikat 67 % • Huonekalut, sisustustuotteet ja niiden ostopaikat 59 % • Kodinkoneet, viihde- ja tietotekniikka ja niiden ostopaikat 56 % • Automerkeistä ja autojen ostopaikoista 58 % • Matkapuhelimet, liittymät ja niiden ostopaikat 54 % Kysyn kaupan myyjiltä/apteekista • Vitamiinit, luontaistuotteet, reseptivapaat lääkkeet ja niiden ostopaikat 37 % Kotiin jaettavista mainoksista • Vaatteet, kengät, asusteet ja niiden ostopaikat 53 % • Vitamiinit, luontaistuotteet, reseptivapaat lääkkeet ja niiden ostopaikat 37 % Internetist ä • Uudet tekniset ratkaisut ja ideat (Kodinkoneet, viihde- ja tietotekniikka) 37 % • Uudet tekniset ratkaisut ja ideat (Matkapuhelimet) 36 % • Matkojen ostaminen 57% • Matkakohteet ja matkailuideat 53%

5 S aa parhaiten tietoa seuraavista asioista… Ideat ja vinkit erikseen katsottuina KMT Kuluttaja Kevät 2009 Aikakauslehdistä • Reseptit ja ideat (Elintarvikkeet) 49 % • Kauneuden- ja hiustenhoitovinkit ja ideat 39 % • Pukeutumisideat ja muotivinkit 44 % • Terveyteen ja hyvinvointiin liittyvät ohjeet ja vinkit 47 % • Sisustusvinkit ja ideat 56 % • Testeistä ja vertailuista (Autoilu) 37 % Internetist ä • Uudet tekniset ratkaisut ja ideat (Kodinkoneet, viihde- ja tietotekniikka) 37 % • Uudet tekniset ratkaisut ja ideat (Matkapuhelimet) 36 % • Matkakohteet ja matkailuideat 53%

6 Mediasidonnaisuus Mistä saa parhaiten tietoa ja virikkeitä? Tulokset toimialueittain

7 Mistä tietoa... %

8

9

10

11

12

13

14

15

16 Mistä tietoa… %

17 Mistä tietoa... %

18

19

20

21

22

23

24

25 Mistä tietoa… %

26 Mistä tietoa... %

27

28

29 Mistä tietoa… %

30 Mistä tietoa... %

31

32

33

34

35

36

37

38

39 Mistä tietoa… %

40 Mistä tietoa... %

41

42

43

44

45

46


Lataa ppt "Mediasidonnaisuus Aikakauslehdet KMT Kuluttaja Kevät 2009."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google