Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuHannele Aaltonen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Jukka Leino 1.10.2013
2
Viestinnän prosessi
3
TAHTOTILA
4
Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET
5
Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT
6
Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA
7
Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI
8
Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT
9
Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET
10
Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA
11
Viestinnän toteutus INTERNET SOME LEHDET MESSUT SUORA ULKO- MAINONTA TV RADIO TIEDOTUS
24
Venäläinen printtimedia 23.700 sanomalehteä ja 14.300 aikkaria Valtaosa paikallisia lehtiä, joilla hyvä peitto, 30-35%, omilla alueilla Printin osuus n. 30% mediamarkkinoista Ei luotettavaa levikintarkastusta Erilaiset mainonnan säännöt
29
Suora Osoitteistoja heikosti saatavissa Jakelut metroasemilla tai yrityskohderyhmiin Oman asiakasrekisterin perustaminen Kanta-asiakkuudet, kortit, alennukset Sosiaalisen median hyödyntäminen Suosittelut
30
Ulkomainonta Paljon mainospaikkoja, paljon toimijoita Suurimmat News Outdoor ja Outdoor Gallery 40% paikoista on Moskovassa ja Pietarissa Hyville paikoille pitkät varausjonot Osuus n 20% koko mediamarkkinasta
33
5 km Tervetuloa ! обро пожаловать ! д
34
TV-mainonta TV:n osuus yli 50% mediamainonnasta Kohderyhmät isoja Kohdistettavuus alueittain tai segmentteihin Netti-TV Paljon säätelyä Kanavilla melko pienet peittoprosentit
37
Kokee mainonnan luotettavana Lähteet: TNS Venäjä. Luoteinen federaalinen piirikunta, toukokuu 2011 ja projekti M Index, tutkimuksen vastaajat ovat 18-45 v., 2010-2011
38
Radiot Radio Sputnik Venäläiset kaupalliset radiokanavat Kansainväliset radiokanavat
41
Tiedotus Toimittajavierailut Tiedotusvälinepostitukset Tiedotusaineistot
42
Kontaktihinta Kokonaiskontaktimäärä Kohderyhmän osuus kokonaiskontakteista Mainoksen havaittavuus mediassa Mainoksen vaikuttavuus Mediahinta Tuotantokustannukset
43
Kiitos! Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: www.materiaalit.fi/kapustat Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: www.materiaalit.fi/kapustat
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.