Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Jukka Leino 1.10.2013. Viestinnän prosessi TAHTOTILA.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Jukka Leino 1.10.2013. Viestinnän prosessi TAHTOTILA."— Esityksen transkriptio:

1 Jukka Leino 1.10.2013

2 Viestinnän prosessi

3 TAHTOTILA

4 Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET

5 Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT

6 Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA

7 Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI

8 Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT

9 Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET

10 Viestinnän prosessi TAHTOTILA TAVOITTEET KOHDE- RYHMÄT STRATEGIA ARGUMENTOINTI RESURSSIT TOIMEN- PITEET SEURANTA

11 Viestinnän toteutus INTERNET SOME LEHDET MESSUT SUORA ULKO- MAINONTA TV RADIO TIEDOTUS

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24 Venäläinen printtimedia 23.700 sanomalehteä ja 14.300 aikkaria Valtaosa paikallisia lehtiä, joilla hyvä peitto, 30-35%, omilla alueilla Printin osuus n. 30% mediamarkkinoista Ei luotettavaa levikintarkastusta Erilaiset mainonnan säännöt

25

26

27

28

29 Suora Osoitteistoja heikosti saatavissa Jakelut metroasemilla tai yrityskohderyhmiin Oman asiakasrekisterin perustaminen Kanta-asiakkuudet, kortit, alennukset Sosiaalisen median hyödyntäminen Suosittelut

30 Ulkomainonta Paljon mainospaikkoja, paljon toimijoita Suurimmat News Outdoor ja Outdoor Gallery 40% paikoista on Moskovassa ja Pietarissa Hyville paikoille pitkät varausjonot Osuus n 20% koko mediamarkkinasta

31

32

33 5 km Tervetuloa ! обро пожаловать ! д

34 TV-mainonta TV:n osuus yli 50% mediamainonnasta Kohderyhmät isoja Kohdistettavuus alueittain tai segmentteihin Netti-TV Paljon säätelyä Kanavilla melko pienet peittoprosentit

35

36

37 Kokee mainonnan luotettavana Lähteet: TNS Venäjä. Luoteinen federaalinen piirikunta, toukokuu 2011 ja projekti M Index, tutkimuksen vastaajat ovat 18-45 v., 2010-2011

38 Radiot Radio Sputnik Venäläiset kaupalliset radiokanavat Kansainväliset radiokanavat

39

40

41 Tiedotus Toimittajavierailut Tiedotusvälinepostitukset Tiedotusaineistot

42 Kontaktihinta Kokonaiskontaktimäärä Kohderyhmän osuus kokonaiskontakteista Mainoksen havaittavuus mediassa Mainoksen vaikuttavuus Mediahinta Tuotantokustannukset

43 Kiitos! Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: www.materiaalit.fi/kapustat Esityksen aineistot ladattavissa osoitteesta: www.materiaalit.fi/kapustat

44


Lataa ppt "Jukka Leino 1.10.2013. Viestinnän prosessi TAHTOTILA."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google