Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017"— Esityksen transkriptio:

1 Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
autot | muoti ja pukeutuminen | matkailu | ruoka ja ruuanlaitto | terveys ja hyvinvointi | kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit | huonekalut ja sisustaminen | rakentaminen ja remontointi | pihan- ja puutarhanhoito | viihde-elektroniikka ja tietotekniikka | säästäminen ja sijoittaminen Lähde: KMT AL + total Kevät 2017 Kohderyhmä: Miehet, n=2 322, est

2 Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?
Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.

3 Ostoprosessi / autot (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 26 22 % Aikakauslehtien nettisivut 14 Blogit ja videoblogit 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 12 11 Painettu sanomalehti 20 17 Sanomalehtien nettisivut 8 Televisio 10 7 Radio 2 1

4 Ostoprosessi / muoti ja pukeutuminen (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 14 12 % Aikakauslehtien nettisivut 5 7 Blogit ja videoblogit 4 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 9 Painettu sanomalehti 6 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio Radio 1

5 Ostoprosessi / matkailu (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 21 16 % Aikakauslehtien nettisivut 11 10 Blogit ja videoblogit 7 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 13 Painettu sanomalehti 14 12 Sanomalehtien nettisivut Televisio 15 8 Radio 3 1

6 Ostoprosessi / ruoka ja ruuanlaitto (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 31 20 % Aikakauslehtien nettisivut 14 10 Blogit ja videoblogit 11 7 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 16 Painettu sanomalehti 17 15 Sanomalehtien nettisivut Televisio 23 9 Radio 3 1

7 Ostoprosessi / terveys ja hyvinvointi (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 21 13 % Aikakauslehtien nettisivut 6 Blogit ja videoblogit 4 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 8 7 Painettu sanomalehti 10 Sanomalehtien nettisivut Televisio 11 Radio 1

8 Ostoprosessi / kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 7 % Aikakauslehtien nettisivut 3 5 Blogit ja videoblogit 2 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 4 Painettu sanomalehti Sanomalehtien nettisivut Televisio 8 6 Radio 1

9 Ostoprosessi / huonekalut ja sisustaminen (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 19 14 % Aikakauslehtien nettisivut 6 8 Blogit ja videoblogit 4 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) Painettu sanomalehti 12 10 Sanomalehtien nettisivut Televisio Radio 1

10 Ostoprosessi / rakentaminen ja remontointi (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 28 20 % Aikakauslehtien nettisivut 10 11 Blogit ja videoblogit 5 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 8 9 Painettu sanomalehti 15 12 Sanomalehtien nettisivut 4 Televisio 14 7 Radio 1

11 Ostoprosessi / pihan- ja puutarhanhoito (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 28 16 % Aikakauslehtien nettisivut 7 8 Blogit ja videoblogit 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 6 Painettu sanomalehti 9 Sanomalehtien nettisivut Televisio 13 Radio 1

12 Ostoprosessi / viihde-elektroniikka ja tietotekniikka (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 27 20 % Aikakauslehtien nettisivut 16 Blogit ja videoblogit 11 10 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 17 15 Painettu sanomalehti 13 Sanomalehtien nettisivut 7 8 Televisio 9 Radio 2 1

13 Ostoprosessi / säästäminen ja sijoittaminen (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 21 14 % Aikakauslehtien nettisivut 9 8 Blogit ja videoblogit 4 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 5 Painettu sanomalehti 12 10 Sanomalehtien nettisivut 6 Televisio Radio 2 1

14 Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (miehet)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %

15 Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (miehet)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %

16 Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (miehet)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %

17 Ostopäätös / toimialavertailu (miehet)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %

18 Ostopäätös / toimialavertailu (miehet)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %

19 Ostopäätös / toimialavertailu (miehet)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %

20 Yksittäisten lehtien KMT-tulokset löydät Mediakorttipalvelusta

21 www.aikakausmedia.fi  www.mediakortit.fi


Lataa ppt "Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google