Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuKirsi Sipilä Muutettu yli 5 vuotta sitten
1
Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
autot | muoti ja pukeutuminen | matkailu | ruoka ja ruuanlaitto | terveys ja hyvinvointi | kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit | huonekalut ja sisustaminen | rakentaminen ja remontointi | pihan- ja puutarhanhoito | viihde-elektroniikka ja tietotekniikka | säästäminen ja sijoittaminen Lähde: KMT AL + total Kevät 2017 Kohderyhmä: Miehet, n=2 322, est
2
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?
Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.
3
Ostoprosessi / autot (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 26 22 % Aikakauslehtien nettisivut 14 Blogit ja videoblogit 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 12 11 Painettu sanomalehti 20 17 Sanomalehtien nettisivut 8 Televisio 10 7 Radio 2 1
4
Ostoprosessi / muoti ja pukeutuminen (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 14 12 % Aikakauslehtien nettisivut 5 7 Blogit ja videoblogit 4 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 9 Painettu sanomalehti 6 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio Radio 1
5
Ostoprosessi / matkailu (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 21 16 % Aikakauslehtien nettisivut 11 10 Blogit ja videoblogit 7 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 13 Painettu sanomalehti 14 12 Sanomalehtien nettisivut Televisio 15 8 Radio 3 1
6
Ostoprosessi / ruoka ja ruuanlaitto (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 31 20 % Aikakauslehtien nettisivut 14 10 Blogit ja videoblogit 11 7 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 16 Painettu sanomalehti 17 15 Sanomalehtien nettisivut Televisio 23 9 Radio 3 1
7
Ostoprosessi / terveys ja hyvinvointi (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 21 13 % Aikakauslehtien nettisivut 6 Blogit ja videoblogit 4 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 8 7 Painettu sanomalehti 10 Sanomalehtien nettisivut Televisio 11 Radio 1
8
Ostoprosessi / kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 7 % Aikakauslehtien nettisivut 3 5 Blogit ja videoblogit 2 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 4 Painettu sanomalehti Sanomalehtien nettisivut Televisio 8 6 Radio 1
9
Ostoprosessi / huonekalut ja sisustaminen (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 19 14 % Aikakauslehtien nettisivut 6 8 Blogit ja videoblogit 4 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) Painettu sanomalehti 12 10 Sanomalehtien nettisivut Televisio Radio 1
10
Ostoprosessi / rakentaminen ja remontointi (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 28 20 % Aikakauslehtien nettisivut 10 11 Blogit ja videoblogit 5 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 8 9 Painettu sanomalehti 15 12 Sanomalehtien nettisivut 4 Televisio 14 7 Radio 1
11
Ostoprosessi / pihan- ja puutarhanhoito (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 28 16 % Aikakauslehtien nettisivut 7 8 Blogit ja videoblogit 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 6 Painettu sanomalehti 9 Sanomalehtien nettisivut Televisio 13 Radio 1
12
Ostoprosessi / viihde-elektroniikka ja tietotekniikka (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 27 20 % Aikakauslehtien nettisivut 16 Blogit ja videoblogit 11 10 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 17 15 Painettu sanomalehti 13 Sanomalehtien nettisivut 7 8 Televisio 9 Radio 2 1
13
Ostoprosessi / säästäminen ja sijoittaminen (miehet)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 21 14 % Aikakauslehtien nettisivut 9 8 Blogit ja videoblogit 4 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 5 Painettu sanomalehti 12 10 Sanomalehtien nettisivut 6 Televisio Radio 2 1
14
Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (miehet)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %
15
Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (miehet)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %
16
Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (miehet)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %
17
Ostopäätös / toimialavertailu (miehet)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %
18
Ostopäätös / toimialavertailu (miehet)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %
19
Ostopäätös / toimialavertailu (miehet)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %
20
Yksittäisten lehtien KMT-tulokset löydät Mediakorttipalvelusta
21
www.aikakausmedia.fi www.mediakortit.fi
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.