Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016"— Esityksen transkriptio:

1 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
autot | muoti ja pukeutuminen | matkailu | ruoka ja ruuanlaitto | terveys ja hyvinvointi | kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit | huonekalut ja sisustaminen | rakentaminen ja remontointi | pihan- ja puutarhanhoito | viihde-elektroniikka ja tietotekniikka | säästäminen ja sijoittaminen Lähde: KMT AL + total 2016 n=9 557 , est

2 ”Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia / haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa?”

3 Ostoprosessi / autot (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 20 19 % Aikakauslehtien nettisivut 12 11 Blogit 2 3 4 Painettu sanomalehti 16 Sanomalehtien nettisivut 7 Televisio 6 Radio 1

4 Ostoprosessi / muoti ja pukeutuminen (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 31 22 19 % Aikakauslehtien nettisivut 10 9 Blogit 7 6 Painettu sanomalehti 11 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio 8 Radio 1

5 Ostoprosessi / matkailu (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 28 21 19 % Aikakauslehtien nettisivut 13 12 11 Blogit 9 7 Painettu sanomalehti 17 14 Sanomalehtien nettisivut 6 Televisio 10 Radio 2 1

6 Ostoprosessi / ruoka ja ruuanlaitto (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 39 28 24 % Aikakauslehtien nettisivut 23 14 12 Blogit 15 9 8 Painettu sanomalehti 19 17 Sanomalehtien nettisivut 11 7 6 Televisio 20 13 Radio 1

7 Ostoprosessi / terveys ja hyvinvointi (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 29 22 20 % Aikakauslehtien nettisivut 10 9 8 Blogit 6 5 Painettu sanomalehti 14 11 12 Sanomalehtien nettisivut 4 Televisio 7 Radio 2 1

8 Ostoprosessi / kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 21 18 16 % Aikakauslehtien nettisivut 7 8 Blogit Painettu sanomalehti 6 9 Sanomalehtien nettisivut 2 3 Televisio 5 Radio 1

9 Ostoprosessi / huonekalut ja sisustaminen (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 33 23 20 % Aikakauslehtien nettisivut 10 9 Blogit 7 5 Painettu sanomalehti 14 12 13 Sanomalehtien nettisivut 4 Televisio 11 6 Radio 1

10 Ostoprosessi / rakentaminen ja remontointi (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 30 22 19 % Aikakauslehtien nettisivut 11 9 Blogit 5 4 Painettu sanomalehti 12 14 Sanomalehtien nettisivut Televisio 8 6 Radio 1

11 Ostoprosessi / pihan- ja puutarhanhoito (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 34 23 20 % Aikakauslehtien nettisivut 10 8 Blogit 5 4 Painettu sanomalehti 12 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio 9 6 Radio 1

12 Ostoprosessi / viihde-elektroniikka ja tietotekniikka (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 24 21 19 % Aikakauslehtien nettisivut 14 Blogit 5 6 Painettu sanomalehti 16 13 15 Sanomalehtien nettisivut 7 Televisio 11 8 Radio 1

13 Ostoprosessi / säästäminen ja sijoittaminen (kaikki)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 19 16 15 % Aikakauslehtien nettisivut 8 7 Blogit 3 Painettu sanomalehti 14 13 12 Sanomalehtien nettisivut 5 Televisio 4 Radio 1

14 Yksittäisten lehtien KMT-tulokset löydät Mediakorttipalvelusta

15 www.aikakausmedia.fi  www.mediakortit.fi


Lataa ppt "Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google