Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuErkki Laakso Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Tervetuloa viidennen vaikuttavuustutkimuksen julkistustilaisuuteen!
2
Huomioarvomittaus Tulokset 9 toimialalta Puoli miljoonaa mielipidettä 5 478 mainoksesta
3
Keskihuomioarvot tuoteryhmittäin Autot Sisustaminen Pukeutuminen Kosmetiikka Matkailu Rakentaminen Elintarvikkeet Hyvinvointi ja terveys Pankit 64 60 52 55 51 43 46 52
4
½ sivua 48 ½ sivua 48 Aukeama huomataan! (%) Kaikki mainokset 53 Automainos (1/1s.) keskimäärin 64 Automainos (1/1s.) keskimäärin 64 Aukeaman automainos 74 Aukeaman automainos 74
5
henkilöautot 68 renkaat 59 Moottori- pyörät/ kelkat 65 muut autotarvikkeet 56 veneet/ perämoottorit 64 Automainonnan huomaaminen tuotekategorioittain (%) (vain miehet)
6
Kannet automainostajalle aikkarin paras mainospaikka Kasvu-% verrattuna automainonnan Keskihuomioarvoihin Takakansi +11 Kolmoskansi +15
7
Vasemman ja oikean sivun mainonnan huomaaminen eri tuoteryhmissä +-0 autot sisus- taminen kosme- tiikka elin- tarvikkeet matkailu rakenta- minen terveys/ lääkkeet pankit
8
Erikoisratkaisut tuovat tehoa myös automainontaan
9
Tätä jäädään selailemaan
10
Tässä haetaan jo ajotuntumaa
11
Mainonta aikakauslehdissä toimii! 5 asiaa, jotka kannattaa huomioida Erikoisratkaisut tuovat lisää tehoa. Bigger is better – aukeama toimii yleensä paremmin kuin puolikas sivu. Aukeaman vasen ja oikea sivu toimivat yhtä hyvin. Kaikki tuoteryhmät eivät toimi samalla tavalla. Kaikki tuoteryhmät eivät toimi samalla tavalla. Alkupään sivut ovat usein tehokkaampia, mutta myös takakansi toimii erinomaisesti.
12
Koko huomioarvotutkimus osoitteessa http://www.aikakauslehdet.fi/huomioarvot/
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.