Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017"— Esityksen transkriptio:

1 Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
autot | muoti ja pukeutuminen | matkailu | ruoka ja ruuanlaitto | terveys ja hyvinvointi | kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit | huonekalut ja sisustaminen | rakentaminen ja remontointi | pihan- ja puutarhanhoito | viihde-elektroniikka ja tietotekniikka | säästäminen ja sijoittaminen Lähde: KMT AL + total Kevät 2017 n=4 783 , est

2 Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?
Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.

3 Ostoprosessi / autot (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 22 18 % Aikakauslehtien nettisivut 10 Blogit ja videoblogit 3 4 Sosiaalinen media (esim. Facebook) Painettu sanomalehti 19 17 Sanomalehtien nettisivut 6 Televisio Radio 1

4 Ostoprosessi / muoti ja pukeutuminen (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 33 22 % Aikakauslehtien nettisivut 8 7 Blogit ja videoblogit 10 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 14 11 Painettu sanomalehti Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio Radio 1

5 Ostoprosessi / matkailu (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 30 20 % Aikakauslehtien nettisivut 11 9 Blogit ja videoblogit 10 8 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 17 14 Painettu sanomalehti 13 Sanomalehtien nettisivut 6 4 Televisio Radio 2 1

6 Ostoprosessi / ruoka ja ruuanlaitto (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 46 26 % Aikakauslehtien nettisivut 18 12 Blogit ja videoblogit 15 11 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 21 Painettu sanomalehti 22 17 Sanomalehtien nettisivut 8 6 Televisio 24 10 Radio 3 1

7 Ostoprosessi / terveys ja hyvinvointi (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 34 22 % Aikakauslehtien nettisivut 8 7 Blogit ja videoblogit 6 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 11 10 Painettu sanomalehti 14 Sanomalehtien nettisivut 4 3 Televisio 13 Radio 1

8 Ostoprosessi / kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 23 17 % Aikakauslehtien nettisivut 5 6 Blogit ja videoblogit 9 8 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 10 11 Painettu sanomalehti 7 Sanomalehtien nettisivut 2 Televisio Radio 1

9 Ostoprosessi / huonekalut ja sisustaminen (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 35 21 % Aikakauslehtien nettisivut 8 Blogit ja videoblogit 7 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 12 10 Painettu sanomalehti 11 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio 13 Radio 1

10 Ostoprosessi / rakentaminen ja remontointi (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 33 21 % Aikakauslehtien nettisivut 8 9 Blogit ja videoblogit 6 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) Painettu sanomalehti 14 12 Sanomalehtien nettisivut 3 4 Televisio 16 Radio 1

11 Ostoprosessi / pihan- ja puutarhanhoito (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 38 22 % Aikakauslehtien nettisivut 8 Blogit ja videoblogit 6 5 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 9 Painettu sanomalehti 10 Sanomalehtien nettisivut 2 3 Televisio 17 Radio 1

12 Ostoprosessi / viihde-elektroniikka ja tietotekniikka (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 26 19 % Aikakauslehtien nettisivut 11 Blogit ja videoblogit 9 8 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 14 Painettu sanomalehti Sanomalehtien nettisivut 5 Televisio Radio 2 1

13 Ostoprosessi / säästäminen ja sijoittaminen (kaikki)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 23 15 % Aikakauslehtien nettisivut 7 Blogit ja videoblogit 4 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 5 6 Painettu sanomalehti 14 12 Sanomalehtien nettisivut Televisio Radio 2 1

14 Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (kaikki)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %

15 Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (kaikki)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %

16 Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (kaikki)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %

17 Ostopäätös / toimialavertailu (kaikki)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %

18 Ostopäätös / toimialavertailu (kaikki)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %

19 Ostopäätös / toimialavertailu (kaikki)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %

20 Yksittäisten lehtien KMT-tulokset löydät Mediakorttipalvelusta

21 www.aikakausmedia.fi  www.mediakortit.fi


Lataa ppt "Tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google