Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Kuulas goes Aller Media Tutkimuskumppanuus  Perustettu 2005  Joustavuus, nopeus ja näkemys yhdistettynä vahvaan tutkimusosaamiseen  Menetelmien monipuolinen.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Kuulas goes Aller Media Tutkimuskumppanuus  Perustettu 2005  Joustavuus, nopeus ja näkemys yhdistettynä vahvaan tutkimusosaamiseen  Menetelmien monipuolinen."— Esityksen transkriptio:

1 Kuulas goes Aller Media Tutkimuskumppanuus  Perustettu 2005  Joustavuus, nopeus ja näkemys yhdistettynä vahvaan tutkimusosaamiseen  Menetelmien monipuolinen käyttö, luovasti  Liiketoimintaprosesseja aidosti tukevia tutkimuspalveluita  Joustavia tutkimustyökaluja, innovatiivisia ratkaisuja  Kansainvälinen kumppanuusverkosto sekä MillwardBrownin että WPP:n kautta -Menetelmät, tuotteet, tietokannat, trendit, ilmiöt

2 Yhteistyönä uudenlainen tutkimuskumppanuus Ilmoitustutkimukset  Uudistunut sisältö ja ulkoasu  Word of mouth  Sosiaalisen median rooli ja vaikutukset Toimialakatsaukset  Autot, kosmetiikka, elintarvikkeet, sisustaminen  Mitä toimialalla tapahtuu? Meillä ja maailmalla ?  Kuluttajan unelmat ja tulevaisuuden odotukset Konseptoidut ja räätälöidyt tutkimukset  Yhteistyökonsepti mahdollistaa mainostaja-asiakkaan erillistutkimusten tekemisen tehokkaasti ja uudenlaisella otteella mm. Allerin asiakaspaneeleja hyödyntäen

3 Lisätiedot: Tutkimuskonsultti Ville Rekula, Allerin yhteyshenkilö + 358 50 3265307 ville.rekula@kuulas.fi Tutkimussuunnittelun johtaja Sylva Vahtera +358 400 964 439 sylva.vahtera@kuulas.fi


Lataa ppt "Kuulas goes Aller Media Tutkimuskumppanuus  Perustettu 2005  Joustavuus, nopeus ja näkemys yhdistettynä vahvaan tutkimusosaamiseen  Menetelmien monipuolinen."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google