Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuKimmo Hämäläinen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Kuulas goes Aller Media Tutkimuskumppanuus Perustettu 2005 Joustavuus, nopeus ja näkemys yhdistettynä vahvaan tutkimusosaamiseen Menetelmien monipuolinen käyttö, luovasti Liiketoimintaprosesseja aidosti tukevia tutkimuspalveluita Joustavia tutkimustyökaluja, innovatiivisia ratkaisuja Kansainvälinen kumppanuusverkosto sekä MillwardBrownin että WPP:n kautta -Menetelmät, tuotteet, tietokannat, trendit, ilmiöt
2
Yhteistyönä uudenlainen tutkimuskumppanuus Ilmoitustutkimukset Uudistunut sisältö ja ulkoasu Word of mouth Sosiaalisen median rooli ja vaikutukset Toimialakatsaukset Autot, kosmetiikka, elintarvikkeet, sisustaminen Mitä toimialalla tapahtuu? Meillä ja maailmalla ? Kuluttajan unelmat ja tulevaisuuden odotukset Konseptoidut ja räätälöidyt tutkimukset Yhteistyökonsepti mahdollistaa mainostaja-asiakkaan erillistutkimusten tekemisen tehokkaasti ja uudenlaisella otteella mm. Allerin asiakaspaneeleja hyödyntäen
3
Lisätiedot: Tutkimuskonsultti Ville Rekula, Allerin yhteyshenkilö + 358 50 3265307 ville.rekula@kuulas.fi Tutkimussuunnittelun johtaja Sylva Vahtera +358 400 964 439 sylva.vahtera@kuulas.fi
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.