Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016"— Esityksen transkriptio:

1 Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016
autot | muoti ja pukeutuminen | matkailu | ruoka ja ruuanlaitto | terveys ja hyvinvointi | kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit | huonekalut ja sisustaminen | rakentaminen ja remontointi | pihan- ja puutarhanhoito | viihde-elektroniikka ja tietotekniikka | säästäminen ja sijoittaminen Lähde: KMT AL + total 2016 Kohderyhmä: miehet, n=4 747, est

2 ”Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia / haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa?”

3 Ostoprosessi / autot (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 25 23 % Aikakauslehtien nettisivut 17 16 Blogit 3 4 Painettu sanomalehti 20 18 Sanomalehtien nettisivut 10 9 Televisio 7 Radio 1

4 Ostoprosessi / muoti ja pukeutuminen (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 14 11 % Aikakauslehtien nettisivut 7 Blogit 3 2 Painettu sanomalehti 8 9 Sanomalehtien nettisivut 4 Televisio 6 Radio 1

5 Ostoprosessi / matkailu (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 20 15 % Aikakauslehtien nettisivut 13 11 10 Blogit 5 4 Painettu sanomalehti 17 14 Sanomalehtien nettisivut 8 7 Televisio Radio 2 1

6 Ostoprosessi / ruoka ja ruuanlaitto (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 24 18 17 % Aikakauslehtien nettisivut 12 11 Blogit 8 5 4 Painettu sanomalehti 16 14 15 Sanomalehtien nettisivut Televisio 20 13 9 Radio 1 2

7 Ostoprosessi / terveys ja hyvinvointi (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 16 13 % Aikakauslehtien nettisivut 8 7 Blogit 3 2 Painettu sanomalehti 9 11 Sanomalehtien nettisivut 6 4 5 Televisio Radio 1

8 Ostoprosessi / kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 6 8 9 % Aikakauslehtien nettisivut 4 5 Blogit 1 2 Painettu sanomalehti 7 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio Radio

9 Ostoprosessi / huonekalut ja sisustaminen (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 18 15 % Aikakauslehtien nettisivut 8 9 Blogit 3 2 Painettu sanomalehti 14 11 Sanomalehtien nettisivut 4 5 Televisio 7 Radio 1

10 Ostoprosessi / rakentaminen ja remontointi (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 26 20 19 % Aikakauslehtien nettisivut 13 11 Blogit 3 Painettu sanomalehti 14 Sanomalehtien nettisivut 5 6 Televisio 12 9 Radio 1

11 Ostoprosessi / pihan- ja puutarhanhoito (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 21 16 15 % Aikakauslehtien nettisivut 9 8 Blogit 2 Painettu sanomalehti 11 10 Sanomalehtien nettisivut 4 5 Televisio 6 Radio 1

12 Ostoprosessi / viihde-elektroniikka ja tietotekniikka (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 25 22 21 % Aikakauslehtien nettisivut 19 17 18 Blogit 6 Painettu sanomalehti 16 13 15 Sanomalehtien nettisivut 9 Televisio 10 8 Radio 2 1

13 Ostoprosessi / säästäminen ja sijoittaminen (miehet)
Mitä seuraavista kanavista käytät kun etsit vinkkejä ja ideoita eri tuotteista / vertaillessasi eri tuotteiden palveluiden ominaisuuksia/ haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Ideoita ja vinkkejä Vertailu Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 16 15 14 % Aikakauslehtien nettisivut 9 8 Blogit 3 Painettu sanomalehti 12 Sanomalehtien nettisivut 7 6 Televisio 5 4 Radio 1

14 Yksittäisten lehtien KMT-tulokset löydät Mediakorttipalvelusta

15 www.aikakausmedia.fi  www.mediakortit.fi


Lataa ppt "Miesten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana 2016"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google