Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017"— Esityksen transkriptio:

1 Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017
autot | muoti ja pukeutuminen | matkailu | ruoka ja ruuanlaitto | terveys ja hyvinvointi | kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit | huonekalut ja sisustaminen | rakentaminen ja remontointi | pihan- ja puutarhanhoito | viihde-elektroniikka ja tietotekniikka | säästäminen ja sijoittaminen Lähde: KMT AL + total Kevät 2017 Kohderyhmä: Naiset, n=2 461, est

2 Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?
Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.

3 Ostoprosessi / autot (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 18 15 % Aikakauslehtien nettisivut 5 6 Blogit ja videoblogit 2 3 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 9 Painettu sanomalehti 17 Sanomalehtien nettisivut Televisio Radio 1

4 Ostoprosessi / muoti ja pukeutuminen (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 50 31 % Aikakauslehtien nettisivut 10 8 Blogit ja videoblogit 16 12 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 19 Painettu sanomalehti 9 Sanomalehtien nettisivut 3 2 Televisio Radio 1

5 Ostoprosessi / matkailu (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 38 24 % Aikakauslehtien nettisivut 11 8 Blogit ja videoblogit 14 12 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 21 17 Painettu sanomalehti 19 15 Sanomalehtien nettisivut 5 4 Televisio Radio 2 1

6 Ostoprosessi / ruoka ja ruuanlaitto (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 60 32 % Aikakauslehtien nettisivut 21 15 Blogit ja videoblogit 20 14 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 25 18 Painettu sanomalehti 27 19 Sanomalehtien nettisivut 7 5 Televisio 11 Radio 2 1

7 Ostoprosessi / terveys ja hyvinvointi (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 47 30 % Aikakauslehtien nettisivut 10 8 Blogit ja videoblogit 12 9 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 15 Painettu sanomalehti 17 Sanomalehtien nettisivut 4 3 Televisio 16 Radio 1

8 Ostoprosessi / kosmetiikka ja kosmetiikkamerkit (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 39 26 % Aikakauslehtien nettisivut 8 Blogit ja videoblogit 16 14 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 15 Painettu sanomalehti 9 Sanomalehtien nettisivut 2 Televisio 12 6 Radio 1

9 Ostoprosessi / huonekalut ja sisustaminen (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 50 27 % Aikakauslehtien nettisivut 9 8 Blogit ja videoblogit 13 10 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 16 Painettu sanomalehti Sanomalehtien nettisivut 2 Televisio Radio

10 Ostoprosessi / rakentaminen ja remontointi (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 38 22 % Aikakauslehtien nettisivut 6 7 Blogit ja videoblogit Sosiaalinen media (esim. Facebook) 9 Painettu sanomalehti 13 12 Sanomalehtien nettisivut 2 Televisio 17 8 Radio 1

11 Ostoprosessi / pihan- ja puutarhanhoito (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 48 28 % Aikakauslehtien nettisivut 9 8 Blogit ja videoblogit 7 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 11 Painettu sanomalehti Sanomalehtien nettisivut 2 Televisio 21 12 Radio 1

12 Ostoprosessi / viihde-elektroniikka ja tietotekniikka (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 24 17 % Aikakauslehtien nettisivut 7 8 Blogit ja videoblogit 6 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 12 13 Painettu sanomalehti 15 Sanomalehtien nettisivut 3 Televisio Radio 2

13 Ostoprosessi / säästäminen ja sijoittaminen (naiset)
Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista? Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään. Ideoita ja vinkkejä Ostopäätös Painettu Aikakauslehti 24 17 % Aikakauslehtien nettisivut 6 Blogit ja videoblogit 3 4 Sosiaalinen media (esim. Facebook) 7 Painettu sanomalehti 16 14 Sanomalehtien nettisivut Televisio Radio 1

14 Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (naiset)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %

15 Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (naiset)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %

16 Ideoiden ja vinkkien hakeminen / toimialavertailu (naiset)
”Mistä seuraavista kanavista löydät ideoita ja vinkkejä eri tuotteista?” %

17 Ostopäätös / toimialavertailu (naiset)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %

18 Ostopäätös / toimialavertailu (naiset)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %

19 Ostopäätös / toimialavertailu (naiset)
”Mitä seuraavista kanavista käytät kun haet ostopäätöstäsi tukevaa/vahvistavaa tietoa? Esimerkiksi kun vertailet tuotteita ja palveluita keskenään.” %

20 Yksittäisten lehtien KMT-tulokset löydät Mediakorttipalvelusta

21 www.aikakausmedia.fi  www.mediakortit.fi


Lataa ppt "Naisten tietolähteiden käyttö ostoprosessin aikana / kevät 2017"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google