Suomalaisia erikoiskuljetuksia Laadukkaalla ja hienolla kalustolla.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Vihreän liiton kesäpäivät 2006 Panu Laturi
Advertisements

Tietopaketti Big Datasta
Ajankohtaiskatsaus mainonnan sääntelystä Ritva Hanski-Pitkäkoski.
Innostavan esityksen muistavat kaikki. Ideasta käytäntöön NY 12h –leirin esitys2008.
Yritysfoorumi Työpajat. Työpaja 1: Liiketoimintamahdollisuuksien kasvattaminen sähköisen myynnin ja markkinoinnin avulla (vetäjä Mari Uusitalo)
Mainosala on ylikuormittunut Aikuiset näkevät kymmeniä tuhansia mainoksia vuodessa Kilpailu näkyvyydestä muuttuu jatkuvasti vaikeammaksi ja kalliimmaksi.
LAPSET MARKKINOINNIN KOHDERYHMÄNÄ
Oulu Juha Pulkkinen Tekes.
KULUTTAJANA VAIKUTAT LÄHELLE JA KAUAS TÄMÄN AINEISTON TUOTTAMISEEN ON KÄYTETTY MAA- JA METSÄTALOUSMINISTERIÖN TUKEA Kuva: Ruokatieto / Jussi Ulkuniemi.
Saatavuus kilpailukeinona
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Markkinaoikeus - harjoitukset
Vapaa kilpailu hyödyttää kuluttajaa
LAPSEN OIKEUDET.
1) Mitä tässä ryhmässä oli sellaista, joka haluat jakaa muiden osallistujien kanssa? 2) Mikä huomio/ konkreettinen asia, joka auttaa sinua jatkossa huomioimaan.
Työsuhteen solmiminen ja päättäminen
Asiallinen aamiainen Vauhtia myyntiin sähköä markkinointiin Tornio – Kemi Paula Aikio-Tallgren, puheenjohtaja Länsipohjan Yrittäjät.
#CMAX.gg Messuprojekti. Strategia #CMAX.gg ja strategia: toimii internet pelipalvelinten kauppapaikkana johtava pelipalvelinpörssi, josta asiakkaat haluavat.
Internet-markkinointi on muotoista Muotoja ja kanavia.
Kilpailijan starttikurssi
Mainoksen erittelyä tekstitaito-kokeessa
SOSIAALINEN MEDIA MARKKINOINTIKANAVANA KASPER HAKUNTI.
TE3 MEDIA –TERVEYDEN TUKI JA UHKA Hurtig
Tietoa ja tukea työpaikkakouluttajien arkeen.. OHJAAN. fi sivusto kokoaa Tpk- hankkeen tulokset ASIAKASKUUNTELUT Tpk:t ja TA:t OPSO-PEDAGOGIIKAN UUSIA.
TERVEYSKASVATUS * Valistus * Opetus * Neuvonta >< ei tavoita kaikkia >< opetus ei laadukasta, monipuolista, innostavaa >< kaikki eivät pääse terveysneuvontaan.
Sosiaalisen median käytöstä Sosiaalisen median käyttö kuuluu nykyajan lapsen elämään. Yhteydenpito ja viestiminen netissä ovat lapsille ja nuorille luonteva.
ABC – Askeleet nuorten tieto- ja neuvontapalvelun
Vapaa kilpailu hyödyttää kuluttajaa
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä
SOPIMATON MENETTELY ELINKEINOTOIMINNASSA
Uusi Sporttiturva Tuotetta on yksinkertaistettu niin, että vakuutusturva vastaa paremmin asiakkaan ymmärrystä siitä, minkälaisen turvan hän saa ostaessaan.
Kilpailijat.
TERVEYTEEN VAIKUTTAVAT TEKIJÄT
17:15 Joukkuemäki, HS 130 (suurmäki), miehet
Perusopetuksen maksuttomuuden lainsäädännöllinen perusta
Mainonnan vaikutuskeinoja
Yritys ja markkinointi mediassa
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
Yritykseni pahimmat kilpailijat
SEURAAVAT TAIDOT HYÖDYLLISIÄ OHJAAMISESSA JA KOHTAAMISESSA
Mitä mieltä olet? Luku 14 – Motivointi 2.
Tupakka mediassa tyokalupakki.net.
MEGA -Suljetun suuren suosion saaneen megauploadin seuraaja
Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
Internethuijaukset Opinnäytetyö © Hans Lindström 2007.
MEDIAPSYKOLOGIA MEDIAPS TUTKII MIHIN IHMISET KÄYTTÄVÄT MEDIAA JA MITÄ VAIKUTUKSIA MEDIALLA ON KESKEISET KYSYMYKSET: MILLÄ TAVOIN MEDIA VAIKUTTAA IHMISEN.
Median ja mainonnan etiikka
Laadukasta pesulapalvelua
RYHMÄN NIMI? MITÄ RYHMÄ TEKEE? MISSÄ ? MILLOIN? YHTEYSTIEDOT ?
OSUMA-Visio syntynyt työpajassa
Hankeviestintää - miksi ja miten?
Onko liikennemuotojen yhdistäminen todella niin vaikeaa?
talven hauska ulkopeli meille kaikille
10 hyvää syytä mainostaa radiossa!
Tietosuoja EU:n tietosuoja-asetuksen siirtymäaika päättyy
Internet mediana Merkittäviä mediamuutoksia on tapahtumassa sähköisen viestinnän kentässä. Kehitys on voimakkainta digitaalisten medioiden (mm. multimedia.
KULUTTAJANSUOJA.
KULUTTAJANSUOJA.
KILPAILUMENETTELYSÄÄNNÖKSET
Opeka-kysely 2016 Opeka on verkkopohjainen työkalu, jolla opettajat ja koulu voivat arvioida koulunsa tieto- ja viestintätekniikan opetuskäytön tasoa.
MARKKINOINTISÄÄNNÖKSET JA HYVÄ LIIKETAPA
Ulko- ja liikennevälinemainonta
Yrityksen mainonta… … ja muu markkinointi
MARKKINOINTISÄÄNNÖKSET JA HYVÄ LIIKETAPA
Osallisuus voi toteutua monella eri tavalla
Kuluttaja-asiamies vs. SCA Tissue Finland Oy
Alkoholipolitiikkaa lapsinäkökulmasta
Palvelu pettää – kuka vastaa?
Suuri verkkokauppatutkimus 2018
Esityksen transkriptio:

Suomalaisia erikoiskuljetuksia Laadukkaalla ja hienolla kalustolla. Nopeasti, Huolellisesti, Ympäri Suomen. J&M Kuljetus J&M Kuljetus

Perussäännöt Mainoksen on oltava tunnistettavissa mainokseksi vaivatta esitystavastaja mainosvälineestä riippumatta. Kuluttajalla on oikeus tietää, milloin häneen yritetään vaikuttaa kaupallisesti. Mainonnan tunnistettavuudenvaatimus koskee kaikkia kanavia ja muotoja, myös sosiaalista mediaa. Markkinoinnissa ja asiakassuhteessa ei saa käyttää sopimatonta menettelyä. Sopimattomuutta ovat esimerkiksi kuluttajan harhaanjohtaminen, olennaisten tietojen antamatta jättäminen, ja aggressiivisten menettelyjen käyttäminen.

Kymmenen teesiä alaikäisiin kohdistuvalla markkinoinnilla Markkinointia alaikäisille arvioidaan muuta markkinointia tiukemmin. 1.1 Ikärajat käsitteinä Mainostajilla on yhteiskunnallinen vastuu. Alaikäisen ihmisarvoa on kunnioitettava. 2.1 Internet ja mobiilipalvelut Markkinointia, joka yleisesti tavoittaa alaikäisen, voidaan arvioida samoin kuin alaikäiselle suunnattua markkinointia. Taskurahaostosta suuremmissa hankinnoissa päätösvalta on aina vanhemmilla. 4.1 Sähköiset sopimukset, mobiilimaksaminen ja henkilötiedot Markkinointi on voitava tunnistaa heti markkinoinniksi. 5.1 Internetissä tunnistettavuuden vaatimus korostuu Tuotteesta oikeaa, totuudenmukaista ja riittävän konkreettista tietoa. 6.1 Mobiilipalvelut Ei arpajaisia tai kilpailuja, joihin voi osallistua tuotteen ostamalla. Kylkiäinen ei saa olla pääasia markkinoinnissa. Huoltajalta suostumus alle 15-vuotiaan toimimiselle asiamiehenä. Vastuu markkinoinnista on kaikilla, joiden lukuun se tapahtuu.

Mainoksen analysointi Valitsimme kuvan mercedeksestä koska se on todella hieno auto ja siinä on normaali raskas kuljetus ja se kiteyttää kaiken mitä firmamme tarjoaa. Ja slogan on lyhyt mutta ytimekäs.

Hizzi Buhe Terve! Me J&M Kuljetuksella tarjoamme juuri sinulle Lavetti kuljetuksia edulliseen hintaan Nopeasti ja huolellisesti ympäri Suomen! Paino, koko, välimatka tai edes anoppi ei ole meille ongelma. Kalustommekin on laadukasta ja näyttävää.