Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet"— Esityksen transkriptio:

1 Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
Ohittamattomu us Sijainti Ostohetki Asiakkaat ovat sisältö

2 Ohittamattomuus

3 Ohittamattomuus EI voi laittaa pois päältä Osa katukuvaa Massamedia
JCDecaux’n kaikki abrit ja mainospilarit tavoittavat 75 % suomalaisista. HUOM! Mallinus ei kestä tätä ajoa!!!

4 Ohittamattomuus ”Ulkomainonta on vahva media sirpalaisen printin ja TV:n rinnalla. Mahdollisuus näyttäviin ja puhutteleviin kampanjoihin hyvillä paikoilla.” - Ydinasiakas Kuulas JCDecaux Asiakaskokemuksen tutkiminen Kuulas 2015 1 kanava tavoittaa valtaosan Suomen ostovoimasta Abribus – 10 suurinta kaupunkia    7113 pintaa, peitto 85,6 %, toisto 106 JCDecaux’n kaikki abrit ja mainospilarit tavoittavat 75 % suomalaisista. HUOM! Mallinus ei kestä tätä ajoa!!!

5 Sijainti

6 Sijainti ”Ihmiset kohtaavat koko ajan enemmän ja enemmän informaatiota. Tässä ajassa yksinkertaistaminen on tärkeää mieleen jäämiseksi. Ulkomainonta vastaa siihen.” - Avainasiakas, Kuulas JCDecaux Asiakaskokemuksen tutkiminen Kuulas 2015

7 Sijainti Uniikki sijainti > siellä missä ihmiset aktiivisia
Uniikki sijainti > siellä missä ihmiset vastaanottavaisia ja positiivisessa tunnetilassa Vain mobiili ulkona lisänä Uniikki sijainti > Ostopolku Ulkomainonta sijaitsee siellä, missä ihmiset liikkuvat ja ovat aktiivisimmillaan Muista medioista vain mobiililaitteet pääsevät ulkomainonnan ohella uniikkiin tilaan, ulos ihmisten arkeen. Ulkona ihmiset ovat herkempiä viesteille, he ovat vastaanottavaisempia ja usein myös positiivisessa tunnetilassa. Kotona ihmiset ovat väsyneitä, uneliaita, tylsistyneitä ja rauhallisia kun ulkona he ovat kiinnostuneita, vastaanottavaisia, aktiivisia ja valppaita. [Clark Chapman Research 2012] Lisäksi kuluttajat tavoitetaan heidän ostopolulla, eli silloin kun he ovat matkalla ostoksille.

8 Sijainti Complementary moods
Lähde: Clark Chapman Research, Posterscope UK

9

10 Ostohetki

11 Ostohetki ”Taantuman myötä mainonta lähellä ostopäätöksen tekemistä on tärkeää.” - Avainasiakas, Kuulas JCDecaux Asiakaskokemuksen tutkiminen Kuulas 2015 Ulkomainonta tavoittaa kuluttajan ostohetkellä, juuri ennen ostopäätöstä

12 Asiakkaat ovat sisältö

13 Asiakkaat ovat sisältö
Ulkomainosmedia on uniikki media myös sen vuoksi, että se on ainut mediaratkaisu, jossa asiakas on ainoa sisältö. Mainostaja saa koko median käyttöönsä, ilman mainoksenestoja, muita mainostajia tai muita kilpailevia huomionottajia. Me vs mobiili – mobiili on hyvä lisä ulkomainonnalle ja toisinpäin


Lataa ppt "Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google