Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

MEDIAPSYKOLOGIA MEDIAPS TUTKII MIHIN IHMISET KÄYTTÄVÄT MEDIAA JA MITÄ VAIKUTUKSIA MEDIALLA ON KESKEISET KYSYMYKSET: MILLÄ TAVOIN MEDIA VAIKUTTAA IHMISEN.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "MEDIAPSYKOLOGIA MEDIAPS TUTKII MIHIN IHMISET KÄYTTÄVÄT MEDIAA JA MITÄ VAIKUTUKSIA MEDIALLA ON KESKEISET KYSYMYKSET: MILLÄ TAVOIN MEDIA VAIKUTTAA IHMISEN."— Esityksen transkriptio:

1 MEDIAPSYKOLOGIA MEDIAPS TUTKII MIHIN IHMISET KÄYTTÄVÄT MEDIAA JA MITÄ VAIKUTUKSIA MEDIALLA ON KESKEISET KYSYMYKSET: MILLÄ TAVOIN MEDIA VAIKUTTAA IHMISEN AJATTELUUN JA TULKINTOIHIN SEKÄ TUNTEISIIN JA ASENTEISIIN > YLEENSÄ KÄYTTÄYTYMISEEN ESIMERKKEJÄ MEDIASTA : LEHDET, PERINTEISET SÄHKÖISET VIESTIMET, INTERNET JA UUDET VUOROVAIKUTTEISET MEDIAYMPÄRISTÖT (>VIRTUAALITODELLISUUS) ESIMERKKEJÄ MEDIAN VAIKUTUKSISTA : MAINONTA, PROPAGANDA (>IDEOLOGINEN), UUTISOINNIN VAIKUTUKSET (ESIM. GLOBAALI VASTUU, VÄLILLISET TRAUMAT), ERITYISESTI IHMISEN IDENTITEETIN JA MEDIAN VÄLINEN SUHDE (>MINÄIHANTEET) MEDIATAIDOT JA NIIDEN MERKITYS: KÄYTTÖTAIDOT(>TEKNIIKKA), MEDIALUKUTAITO (VALIKOINTI) > AKTIIVINEN JA KRIITTINEN SUHTAUTUMINEN MEDIAAN VUOROVAIKUTTEINEN UUSMEDIA > ESIMERKIKSI OPPIMIS- JA KESKUSTELUYMPÄRISTÖT MEDIAN AIHEUTTAMAT ONGELMAT: ERILAISET RIIPPUVUUDET (>NETTI, PELI), PASSIIVISUUS, MEDIAVÄKIVALTA; MYÖS VIRTUAALISEN HAVAINTOMAAILMAN ONGELMA


Lataa ppt "MEDIAPSYKOLOGIA MEDIAPS TUTKII MIHIN IHMISET KÄYTTÄVÄT MEDIAA JA MITÄ VAIKUTUKSIA MEDIALLA ON KESKEISET KYSYMYKSET: MILLÄ TAVOIN MEDIA VAIKUTTAA IHMISEN."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google