Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

10 hyvää syytä mainostaa radiossa!

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "10 hyvää syytä mainostaa radiossa!"— Esityksen transkriptio:

1 10 hyvää syytä mainostaa radiossa!
Radio on todellista suusta-suuhun-markkinointia: Suusta-suuhun markkinointi, tehokkaimpia myynnin ja mielikuvien välittämisen välineitä on myös radion vahvuus. Radio toimii tiedon välittäjänä; viesti luotettavalta ja läheiseltä kaverilta. Radio on brandinrakentaja: Radio on tehokas brandinrakentaja, joka toistaa tehokkaasti televisiossa aloittamaasi brandiviestiäsi. Radio- ja TV-mainonnan yhdistelmää onkin pidetty usein tehokkaimpana mainontamuotona, eikä syyttä! Radio on helppokäyttöisin media: Radiota osaa käyttää jokainen ja sitä voi myös käyttää jokainen. Radioita on joka puolella. Radio ei myöskään ole mikään vaikea mainontamedia, vaan erittäin helppo ja tehokas. Radio on todellinen massamedia: Kaupallisen radion avulla tavoitat lähes 2 miljoonaa suomalaista - joka päivä, viikkotasolla yli kolme miljoonaa vuotiaista suomalaisista yli 55% kuuntelee radiota päivittäin, keskimäärin yli kaksi tuntia päivässä. Radio on selektiivinen: Radiolla tavoitat massat tai pienen rajatun kohderyhmän aivan tarpeesi mukaan. Radio toimii tehokkaasti valtakunnallisesti ja vie viestin eteenpäin paikalliselle tasolle lähemmäs ostopäätöstä. Radio on loistava väline brandisi kattomainontaan ja tehokas myynninlisääjä jälleenmyyjillesi. Radio on aina paikalla: Radio on koko päivän siellä missä ihmisetkin: kotona, autossa, työpaikalla, kesämökillä, veneessä, asuntovaunussa. Radio kulkee ihmisten mukana. Radio toistaa tehokkaasti: Toisto kasvattaa brandisi tai kampanjasi huomioarvoa. Radiolla toistaminen on helppoa ja kustannustehokasta. Radio on joustava: Radiolla reagoit nopeasti muuttuviin markkinoihin, tapahtumiin ja kilpailuun. Radiolla saatat erikoistarjouksesi kuluttajien tietoon nopeammin kuin millään muulla medialla. Radiolla voimaa tapahtumamarkkinointiin: Radiolla on mielettömästi liikkeellepanevaa energiaa! Paikalliset, alueelliset tai valtakunnalliset tilaisuudet - niihin saat ihmiset liikkeelle radiolla. Radio on lähinnä ostotapahtumaa: Radio on yleensä viimeisin ennen itse ostotapahtumaa seurattu media. Siksi radio toistaa hyvin niin brandisi viestiä kuin kehottaa asiakkaita tulemaan juuri sinun myymäläsi ovelle. (Lähde: JHS Johanna Heinonen-Salakka


Lataa ppt "10 hyvää syytä mainostaa radiossa!"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google