Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi
Asiakas- valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella -Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua.
Päätösprosessi 1.Henkilötasot Henkilön kontaktoiminen 2.Päätökseen vaikuttavat muut sisäiset tekijät Budjetti, investointi, vuosisopimukset jne. 3.Päätökseen vaikuttavat ulkoiset tekijät Lainsäädäntö, vuodenaika, laatu, konserni jne.