Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
People make it work!. Mistä johtuu se, että... • vain 10% strategioista toteutuu? • henkilöstöstä noin 5% on.
Advertisements

Tapahtumaverstas ja tutkimuksen lähtökohdat •Tapahtumaverstas –Perustettu v.2007 (Fregatti Oy Yrityspalveluiden sisar) –Tarjoaa Tapahtumaviestintää.
Aivo2000 kuvaus.
Jämsän työllisyyspalvelut
Ari-Matti Auvinen Jarmo Tanskanen Suomen eOppimiskeskus.
Mobiliteetti – GSM-integraatio (OXE) Business Partner Konferenssi Helsinki.
Asiakkuudet luovalla alalla
Sami Savolainen & Juho-Matti Rautiainen
MYA9114 Matkailupalvelun perusteet, 2 op
TALOUSHALLINNON ROOLI YRITYSTOIMINNASSA

Hyvää asiakaspalvelua!
Yksilöllisiä palveluratkaisuja henkilökohtaisella budjetilla - kokemuksia Eksotessa Merja Heinonen
11 Tavoite: tietää taloushallinnon roolin yrityksen toiminnassa Osaat kuvata esim. seuraavia asioita: – Yleisen l. ulkoisen laskentatoimen ja sisäisen.
Ratkaisunesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
SalesPeople Finland Oy: Tavoitteet
Tik Harjoitustyön Tilannemuutos Etappi IV.
SAATAVUUS.
Asiakkaan päätösprosessi
Puhelintyöskentely.
VALTIOVARAINMINISTERIÖ HKO, Valtion IT-toiminnan johtamisyksikkö Julkishallinnon sähköisen asioinnin rakenneosat Kehitettävät yhteiset alustat,
Oppisopimuskoulutuksen laadunhallintaa oppisopimuskoulutuksen järjestäjän toimesta Tuula Hoivala, Pirkanmaan oppisopimuskeskus
Asiakkaan päätösprosessi
SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö
Vastaväitteet ja niiden käsittely
Markkinoinnin perusteet
Yritysesittely. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Tarjous.
Asiakashankinta.
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi.
Asiakashankinta. Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen.
Kustannuslaskenta yritysverkostoissa Toni Laaksonen.
Merja Jokela1 LAHDEN MALLI Merja Jokela Vastaava hammashoitaja Lahti.
HAVI Hallitusohjelman toimeenpano aluehallintovirastoissa Selvityshanke 9/2015-1/2016 Sidosryhmäyhteistyöhankkeessa
MIKÄ ON PROJEKTI / HANKE?. Projekti  …. On joukko ihmisiä ja muita resursseja, jotka on tilapäisesti koottu yhteen suorittamaan tiettyä tehtävää,
Dokumentointipohjat 1-5 milj. € hankkeiden hankearviointiin (kevennetty vaihtoehto word-arviointikehikolle) JulkICT 10/2016.
TALOUSHALLINNON ROOLI YRITYSTOIMINNASSA. Taloushallinnon rooli yritystoiminnassa YRITYSTOIMINNAN PÄÄMÄÄRÄ ON omistajiensa hyvinvoinnin lisääminen kasvattamalla.
Yrityksen ohjekirja Yrityksen nimi. Koulutus Kurssit ja aikataulut Yhteyshenkilön nimi, sähköpostiosoite ja puhelinnumero Ryhmän kehitys Yhteyshenkilön.
Motivaatio oppimisessa Mari Lyyra Jämsän ja Jämsänkosken lukiot Oppimistaidon kurssi 2015.
Ajankohtaista laadunhallinnasta
NÄKÖKULMIA PERSOONALLISUUSTEORIOIHIN
Yrityksen projektisuunnitelma
SOTE-organisaatioihin liittyviä käsitteitä keskustelun pohjaksi
Osaamisalan valintainfo
Parempia luottopäätöksiä maksamisen datan avulla
Metadata-hankkeen tilannekatsaus ja jatko 2018
JATKOSUUNNITELMAT Minustako yrittäjä Suomessa?
Pahimmat kilpailijamme!!
Lean Canvas palveluiden suunnittelun ja kehittämisen apuvälineenä
Työkaluja tehtävien tueksi
Keskiajan kirkkoarkkitehtuuria
TALOUSHALLINNON ROOLI YRITYSTOIMINNASSA
Teollisuuden sijoittuminen
PBL-tutoriaalit ja ohjaus
TALOUSHALLINNON ROOLI YRITYSTOIMINNASSA
Vastaajina 1122 yritysjohtajaa koko maasta
LIIKEKIRJEET.
NÄKÖKULMIA PERSOONALLISUUSTEORIOIHIN
ASIAKASOSALLISUUS PÄÄTÖKSENTEOSSA JA PALVELUIDEN SUUNNITTELUSSA
Hämeen matkailun nykytila ja sen näkymät Pekka Vihma
Asiakkuuksien hallinta
Laatukriteeripuu – asiakastarpeen jäsentely – CTQ
Sisäinen laskentatoimi
Näin ostan mainostoimistopalveluja
LAATU, ASIAKAS- JA POTILASTURVALLISUUS
palvelutarpeen arvioinnin toimintakuvaus
Myyntikanavien… …kaivelua.
Avainresurssit ja kyvykkyydet
Tavoite: tietää taloushallinnon roolin yrityksen toiminnassa
Esityksen transkriptio:

Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi

Asiakas- valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella -Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua.

Päätösprosessi 1.Henkilötasot Henkilön kontaktoiminen 2.Päätökseen vaikuttavat muut sisäiset tekijät Budjetti, investointi, vuosisopimukset jne. 3.Päätökseen vaikuttavat ulkoiset tekijät Lainsäädäntö, vuodenaika, laatu, konserni jne.