Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAsta Oksanen Muutettu yli 8 vuotta sitten
1
Asiakasvalinta Asiakaskriteerit Asiakaspriorisointi Asiakashyödyt Asiakkaan päätösprosessi
2
Asiakas- valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella -Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua.
3
Asiakaspriorisointi Prioriteettitekijöitä: Tuotteen / palvelun soveltuvuus Toimiala Yrityksen koko Maksukyky Tarve Kilpailu Päättävät henkilöt
4
Mistä haet yrityksiä ja yrityksistä tietoa? 1.Yrityshakutietokannat 2.Lehdet (ammattilehdet, päivittäislehdet, paikallislehdet) 3.Messut ja muut alan tapahtumat 4.Yrityksien www-sivut (google)
5
Fonecta Profinder b2b Fonecta hakuja voi tehdä seuraavien kriteerien mukaan: sijainti toimiala henkilöstön määrä liikevaihto perustamisvuosi yhtiömuoto toimipaikan tyyppi toimipaikkojen lukumäärä tuonti / vienti tunnusluvut www-osoitteelliset sähköpostiosoitteelliset päättäjät
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.