Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Hyvää asiakaspalvelua!
Elina Tiainen Asiakkuusvastaava Tampereen Logistiikka Liikelaitos
2
Asiakas? liikkeessä, virastossa tms. asioiva, jollakin ammatinharjoittajalla jotakin teettävä tai tältä jotakin ostava henkilö tai liike. ”sisäinen asiakas”.
3
Palvelu? 1. se, että joku tekee jonkin asian jonkun puolesta, rahallista korvausta vastaan tai ilman sitä 2. aineeton hyödyke 3. virasto, joka hoitaa jotain tehtäviä
5
Sinä olet kaupungin käyntikortti!
Jokainen kohtaaminen on totuuden hetki odotukset? luottamus? ketä edustat? Sinä olet kaupungin käyntikortti!
6
”Vitsi, mä näytän tolle…”
Älä näytä… kuuntele mieluummin.
8
Vastaväitteet ja reklamaatiot
Vastaväite Reklamaatio Välittömästi palvelutapahtuman yhteydessä Kuuluu tilanteeseen Kertoo asiakkaan kiinnostuksesta ja sitoutumisesta Palvelutapahtuman jälkeen Virhe tai väärinkäsitys Yleensä oikeutettuja palautteita Erittäin tarpeellisia palvelun tuottajille palvelun kehittämiseksi
9
Salaiset aseet
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.