Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuKimmo Sariola Muutettu yli 8 vuotta sitten
1
Asiakashankinta
2
Asiakas- hankinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Jälkisoitto Asiakkaan löytäminen ja valinta Kaupasta päättäminen Ratkaisu vastaväitteisiin Vastaväitteet lukkoon Ratkaisuesitys Kartoitus Luottamus yritykseen Luottamus henkilöön Buukkaus Asiakkaan löytäminen ja valinta Torni rakennettu huolella -Yksi palikka jäänyt huonosti- Asiakassuhde lähtee alulle. Koko torni voi kaatua.
3
Tuotekeskeisestä ajattelusta ratkaisukeskeiseen ajatteluun
4
Asiakkaan ajatukset lähtökohtana Miksi asiakas luottaa meihin? Mitä asiakas voisi hyötyä meistä? Miten me tienaamme hänelle euroja?
5
Asiakaslähtöisyys käytännössä 1. Liike XP2000 prosessori 256MB DDR muistia 40GB kiintolevy Savage Pro emolla Emolevyllä integroitu Savage Pro 3D näytönohjain 64MB. Sisältää HomePNA-kortin 2. Liike Käytätkö tällä hetkellä konetta ja jos niin mihin? Mihin tarkoitukseen olette hankkimassa konetta? Joudutko liikkumaan, pitäisikö koneen olla kannettava? Ketkä kaikki koneella työskentelevät vai tuleeko se henkilökohtaiseen käyttöön? Koska kaiken pitäisi olla kunnossa?
6
Asiakaslähtöinen lähestyminen Myydään toimintamalli, herätetään luottamus Kartoitetaan asiakkaan tilanne Tarjotaan ratkaisuehdotus Copyright © 2004/8 SalesPeople Finland Oy
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.