Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuMari Kapulainen Muutettu yli 5 vuotta sitten
1
ASIAKASOSALLISUUS PÄÄTÖKSENTEOSSA JA PALVELUIDEN SUUNNITTELUSSA
Strateginen tason tavoite: Asiakasosallisuus ja tiedon kerääminen on maakunnissa ja tuotantoyksiköissä systemaattista toimintaa. Voidaan toteuttaa määräajoin esim. valtuustokausittain, vuosittain tms. tai tietyn kehittämistarpeen ilmetessä. Osallisuus lähtötilanteessa tai määräajoin: Asiakkailta saatu kokemustieto Poliittinen tai operationaalinen päätöksenteko Kokemustieto osaksi päätöksentekoa Kokemustiedon vaikutus päätöksiin Päätösten vaikutusten arviointi Asiakkailta saatu kokemustieto Kokemustiedon vaikutusten viestiminen ja välittäminen asiakkaille, kokemus tiedontuottajille ja maankunnan väestölle Päätöksenteko: Tieto siitä, miten osallisuus on huomioitu päätöksenteossa ja miten se on vaikuttanut päätöksiin. Asiakkaat mukaan arviointiin. Kehittäminen: Asiakkaat mukana kehittämisen kaikissa vaiheissa yhteistyössä johdon ja ammattilaisten kanssa Palveluiden kehittäminen Kokemustieto suunnittelussa ja ideoinnissa. Asiakas suunnittelijana. Kokemustieto palveluiden kehittämisessä. Asiakas kehittäjänä. Ratkaisun toimivuuden arviointi. Asiakas arvioijana.
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.