18.4.2019 Myyntikanavien… …kaivelua.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Lillbacka – alustava tarjous Arjen Sankareita Finlandiatalolla.
Advertisements

INTERNET - kanava tavoittamiselle - internet on yksi päämedioista tällä hetkellä - sen avulla ihmiset etsivät asioita, hakevat tietoa ja tekevät päätöksiä.
… löytyykö markkinoita?
4H-Yrityksen liiketoimintasuunnitelma
Tiedottaminen, viestintä markkinointiviestintä ja markkinointi – mitä termien takana? Piia Laita, KIASMA.
Asiakkuudet luovalla alalla
Verkkopankkien tietoturva
Verkko-osuuskunnan ja toteuttajan yhteistyömallit sekä yhteistyön syventämisen mahdollisuudet Jukka Kapela
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Nuorten ja nuorten aikuisten viestintästrategia Miksi?Kenelle?Miten?Mitä?
Mika Väyrynen tuottaja
Ajattelee ja tuntee? Näkee? Sanoo ja tekee? Kuulee? KipupisteetOnnistumiset.
LearningHouse Oy Sosiaalisen median palveluhinnasto.
Turhia töitä... Ylituotanto ja varastointi Odottaminen ja etsiminen
A SIAKAS YKKÖSEKSI Feargal Quinn. F AKTAT KIRJASTA Kirjoitettu 1990 Kirjoittaja Feargall Quinn Kirjoittaa omakohtaisesta kokemuksesta Perustanut ruokakauppa.
Asiakkaan päätösprosessi
VALTIOVARAINMINISTERIÖ HKO, Valtion IT-toiminnan johtamisyksikkö Julkishallinnon sähköisen asioinnin rakenneosat Kehitettävät yhteiset alustat,
Asiakkaan päätösprosessi
SalesPeople Finland Oy: Suunnitelmallinen myyntityö
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Lauri Sommarberg Optimointiopin seminaari - Kevät 2005 / (8) Verkkohuutokaupat Huutokauppojen yhdistäminen.
Mainonnan vaikutuskeinoja
Asiakkaan kohtaaminen verkossa Marika Lindström, verkkoviestintä.
TALOUSTIETO Markkinat ja hinta Kysyntä ja tarjonta.
Miksi Pohjoismaiden innovaatioyhteistyötä? erikoistutkija Hannu Lipponen Kauppa- ja teollisuusministeriö Oulu
19 Yritys tavoittelee voittoa s
Vinkkejä sähköiseen viestintään
Lean Canvas palveluiden suunnittelun ja kehittämisen apuvälineenä
Mainonnan vaikutuskeinoja
NY Vuosi yrittäjänä Yrittäjyyttä ja työelämäoppeja käytännössä
NY Vuosi yrittäjänä Yrittäjyyttä ja työelämäoppeja käytännössä 4. ja 5
Yritä ajatella kuten hän ajattelee.
Yhdessä sisältöä asiakkaiden käyttöön Käyttäjälähtöisyys
"00_Ajatuksesta se alkaa.ppt"
N-piirin johtajuusvalmennus 08-09
Tuotekehitystyön erikoisammattitutkinto 2017
Kysely yleisille kirjastoille 2013
Näin ostan mainostoimistopalveluja
Yrityskuva ja viestintä
Miten yrityksemme… …tuotekehitys toimii?
Miten hankimme kilpailuetua? Miten keskeiset tavoitteemme toteutuvat?
Liiketoimintasuunnitelman esittely
Ennusteet ja seurannan kehittäminen
Strategia: Liikeidea?.
Mistä löydämme tietoja…
Tuotantosuunnitelma…
Hinnoittelun kuvaaminen…
Asiakasryhmien… …kartoitus.
Talouden tunnuslukujen…
Onko tuotantomme… …riittävän tehokas?
Gastron Parhaat on tarkoitettu Gastro Helsinki 2018 näytteilleasettajille ja tuotteille/palveluille, joita messuilla esitellään. Tuotteen/palvelun ilmoittaminen.
”Kuuleha sie, minnuu nii kovast kiinnostaa..
…arviointia? (jo toimiva, mutta soveltuvin osin aloittavakin yritys)
Ajankohtaista OSAOssa Koulutuspalvelupäällikkö Tiina Kuokka
Visio tulevasta toiminnastamme…
Brändi sosiaalityössä
”Idea on siemen…” …joka alkaa itämään.
Viestintäsuunnitelma
Liiketoimintasuunnitelma
Vaikuta vallanpitäjiin Lobbaamisen ABC toiminnanjohtaja Anne Porthén
Yrityksen mainonta… … ja muu markkinointi
Innopalkinnon arviointikriteerit Innokylän johtoryhmä 23.5.
Markkinointisuunnitelma
…edellytykset yrityksen syntymiseen?
Mitä muita asioita tulisi huomioida?
Markkinointi - tuote/tuotevalikoima
…miten kilpailu kehittyy?
Markkinointisuunnitelma
Miten toimialamme kehittyy?
Myyntitavoitteiden tarkentaminen
Dos and don’ts #effiefinland #sanomista
Esityksen transkriptio:

18.4.2019 Myyntikanavien… …kaivelua

Mikä on myyntikanava? Väylä, jota käyttäen pyrimme saamaan viestimme asiakkaalle niin, että hän tekee meidän tuotteemme osto-päätöksen: suoramainonta ovelta ovelle Internet lehdet jne. 18.4.2019 (c) 2007 Hannu Mikkonen

Mitä myyntikanavia voimme käyttää? Arvioimme markkinoilta löytyviä myynti-kanavia ja niiden Soveltuvuutta yrityksemme käyttöön 18.4.2019 (c) 2007 Hannu Mikkonen

Myyntikanavasta tutkimme… Soveltuvuutta kohderyhmällemme imago eli mielikuva, jonka haluamme tuotteen/palvelun luovan asiakas-ryhmän mielessä 18.4.2019 (c) 2007 Hannu Mikkonen

Hintatasoa… Tuotteen hintataso suhteessa samankaltaisten tuotteiden hintatasoon? hintataso myös rajaa kohderyhmiä 18.4.2019 (c) 2007 Hannu Mikkonen

Myyntipotentiaalia kannaltamme… Minkälaisen "leijonanosan" voisi tämä myyntikanava tuottaa? mahdollinen myynti tämän kanavan kautta TP5_5.xls 18.4.2019 (c) 2007 Hannu Mikkonen