Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuReijo Lehtonen Muutettu yli 5 vuotta sitten
1
…arviointia? (jo toimiva, mutta soveltuvin osin aloittavakin yritys)
Laatutason… …arviointia? (jo toimiva, mutta soveltuvin osin aloittavakin yritys)
2
Onko laatutasomme tarkoituksenmukainen?
Laatu ja toiminnan tulokset ovat tanakasti naimisissa keskenään Työt tehdään kerralla oikein = kustannus-säästöjä. esimerkiksi tuotantoresurssien parempi käyttöaste, pienempi hävikki, työn tuottavuuden paraneminen jne. Hyvä laatu vastaa myös asiakkaan etua ja mahdollistaa tuotteiden vapaamman hinnoittelun ja paremman kilpailuaseman (c) 2007 Hannu Mikkonen
3
Asiakkaan laatuodotukset
Kuvataan asiakkaiden laatuodotuksia mahdollisimman täsmällisesti Millainen on yrityksesi laatu? Vertaa myös kilpailijoihin (c) 2007 Hannu Mikkonen
4
Näitä laatutekijöitä puntaroidaan
tuotteet palvelu markkinointi, myynti tuotanto muut toiminnot vahvuudet, kilpailuedut heikkoudet, ongelmat kehittämiskohteita (c) 2007 Hannu Mikkonen
5
Laadun seuranta, kehittäminen, laatujohtaminen
Miten laadun seuranta, kehittäminen ja muu laatujohtaminen on järjestetty yrityksessä? vahvuudet, kilpailuedut heikkoudet, ongelmat miten laatujohtamista tulisi kehittää? Palveluyrityksessä korostuu erityisesti asiakaspalvelu TP4_6.xls (c) 2007 Hannu Mikkonen
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.