Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Hinnoittelun kuvaaminen…
Hinnoittelun kuvaaminen… …myyntikanavat ja myyntiorganisaatio (Jo toimiva yritys)
2
Hinnan merkitys Hintaratkaisut vaikuttavat luonnollisesti
kysyntään ja toiminnan kannattavuuteen Hinnalla on merkitystä yrityskuvan kannalta Asiakkaat luokittelevat tuotteita ja yrityksiä vahvasti hintamielikuvien mukaan (c) 2007 Hannu Mikkonen
3
Tuotteiden/palvelujen hinnoittelun kuvaus
Miten hinnoittelu tapahtuu? mikä hintataso? jne. vahvuudet, kilpailuedut heikkoudet, ongelmat miten hinnoittelua voitaisiin kehittää? (c) 2007 Hannu Mikkonen
4
Myyntikanavat Mitä myyntikanavia käytetään? vahvuudet, kilpailuedut
heikkoudet, ongelmat kehittämistarpeet? (c) 2007 Hannu Mikkonen
5
Myynnin organisointi Miten järjestetty Tehostaminen resurssit?
vahvuudet, kilpailuedut heikkoudet, ongelmat Tehostaminen miten omien myyntiresurssien käyttöä voitaisiin tehostaa? (c) 2007 Hannu Mikkonen
6
Markkinointikustannukset
Analysoi markkinointi-kustannuksia oikea panos-/tuottosuhde? mistä kustannukset koostuvat? Kohdentaminen voidaanko kustannuksia ylipäätään kohdentaa tietyn tuotteen markkinoinnille? (c) 2007 Hannu Mikkonen
7
Markkinointiresurssit
Miten järjestetty? riittävätkö? kustannus/hyöty? TP4_2.xls (c) 2007 Hannu Mikkonen
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.