Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Hinnoittelun kuvaaminen…

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Hinnoittelun kuvaaminen…"— Esityksen transkriptio:

1 Hinnoittelun kuvaaminen…
Hinnoittelun kuvaaminen… …myyntikanavat ja myyntiorganisaatio (Jo toimiva yritys)

2 Hinnan merkitys Hintaratkaisut vaikuttavat luonnollisesti
kysyntään ja toiminnan kannattavuuteen Hinnalla on merkitystä yrityskuvan kannalta Asiakkaat luokittelevat tuotteita ja yrityksiä vahvasti hintamielikuvien mukaan (c) 2007 Hannu Mikkonen

3 Tuotteiden/palvelujen hinnoittelun kuvaus
Miten hinnoittelu tapahtuu? mikä hintataso? jne. vahvuudet, kilpailuedut heikkoudet, ongelmat miten hinnoittelua voitaisiin kehittää? (c) 2007 Hannu Mikkonen

4 Myyntikanavat Mitä myyntikanavia käytetään? vahvuudet, kilpailuedut
heikkoudet, ongelmat kehittämistarpeet? (c) 2007 Hannu Mikkonen

5 Myynnin organisointi Miten järjestetty Tehostaminen resurssit?
vahvuudet, kilpailuedut heikkoudet, ongelmat Tehostaminen miten omien myyntiresurssien käyttöä voitaisiin tehostaa? (c) 2007 Hannu Mikkonen

6 Markkinointikustannukset
Analysoi markkinointi-kustannuksia oikea panos-/tuottosuhde? mistä kustannukset koostuvat? Kohdentaminen voidaanko kustannuksia ylipäätään kohdentaa tietyn tuotteen markkinoinnille? (c) 2007 Hannu Mikkonen

7 Markkinointiresurssit
Miten järjestetty? riittävätkö? kustannus/hyöty? TP4_2.xls (c) 2007 Hannu Mikkonen


Lataa ppt "Hinnoittelun kuvaaminen…"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google