Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Mitä muita asioita tulisi huomioida?
Strategia: Mitä muita asioita tulisi huomioida?
2
Markkinointialueen valinta
Markkinointialueen valinta on tärkeä perusratkaisu ja se voi rajautua paikalliseksi, alueelliseksi, valtakunnalliseksi tai kansainväliseksi Rajaa kohdealuettasi näiden sisällä vielä vielä esim. tiettyihin kaupunginosiin, kaupunkeihin, lääneihin, vientimaihin jne. (c) 2007 Hannu Mikkonen
3
Miten suuntaat toimintasi alueellisesti?
Korostuuko jokin erityispiirre toiminta-strategiassa eri alueilla? (c) 2007 Hannu Mikkonen
4
Mitä toimintaympäristön muutokset merkitsevät yritykselle?
Miten yritystä on kehitettävä? Mihin toimiin tulisi ryhtyä? (c) 2007 Hannu Mikkonen
5
Millaisia yhteistyö- ja liittoutumisratkaisuja tulee tehdä?
Kenen kanssa? Miksi? asiakas, kilpailija, myyntikanava jne. voi olla sitoutumis-asteeltaan eritasoinen yhteistyö voi tapahtua moneen suuntaan ja joissain tapauksissa voidaan puhua verkottumisesta (c) 2007 Hannu Mikkonen
6
Miten yrityksen uusiutuminen turvataan?
Miten yritystä olisi kehitettävä Mihin toimiin tulisi ryhtyä? uudet tuotteet, teknologiat, materiaalit, muotoilu, investoinnit, henkilöstö voi merkitä yritys-ostoja, joidenkin osien myymistä jäämmekö jälkeen joillakin tärkeillä toiminnan lohkoilla? (c) 2007 Hannu Mikkonen
7
Muut strategiset ratkaisut
Mitä muita strategisia ratkaisuja on tehtävä? Miksi? TP6_7xls (c) 2007 Hannu Mikkonen
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.