Millä eväillä sanomalehti on mainostajalle tärkein media? Marko Orpana I-Mediat Oy
Mitä kylillä puhutaan?
Case Google Adwords Case: Budjetti 2 500 € 5 461 000 näyttöä 7 493 kävijää 0,33 kävijän hinta
Case Facebook
Case Youtube-mainonta Kohderyhmä: Ihmiset, jotka rakentavat. Kohdennettiin mainonta rakentaminen ja remontointi- videon yhteyteen. Budjetti 4 380 € 980 129 näyttökertaa 112 724 videon katselua 7 611 klikkausta Yksittäinen videon katselu maksoi 0,04 €
Mikä edellisiä yhdistää?? TARINA !
tai edes
Olemmeko olemassa? Lähde: Mainonnan Neuvottelukunta & TNS Gallup Oy
Onko meillä tarjottavaa? Asiakas lehti-ilmoittelu digipalvelut Vuokraovi Etuovi Autotalli MyyJaOsta Uranus display/ bannerit kupongit Palvelut.fi Tässä.fi aineisto-tuotanto Painotyöhotelli Crossmedia Viestintä-toimisto mobiili ja tablet mainonta
Tarve??
Kokonaistavoittavuus
ILMOITUKSEN HUOMIOARVO Pohjalaisen lukijamäärä 12+ v.: 64 000 (KMT 2013) Ilmoituksen huomioarvo 96% Ilmoituksen kontaktimäärä = > 61 400 SIVUHUOMIOARVO 96% Ilmoituksen huomanneista
Ilmoituksen saamat tulokset Kun suluissa on 7-10 on kysymys niiden vastanneiden määrästä, jotka ovat antaneet arvion 7-10 asteikolla 1-10. Muissa kohdin kerrotaan kyllä vastausten määrä. Huomioarvo on % kaikista, muut % ilmoituksen huomanneista vastaajista.
Osaaminen Asenne ja halu Markkinointisuunnitelma(llisuus) Digitaaliset tuotteet (muutkin kuin omat) Asenne ja halu Halu auttaa asiakasta hänen omassa liiketoiminnassaan