Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAurora Korhonen Muutettu yli 8 vuotta sitten
1
Pukeutumisen kuluttajaryhmät Asialliset pukeutujat 25 % Käytännölliset 30 % Intohimoiset shoppailijat 23 % Nuoret huolettomat 21 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup
2
Kosmetiikan kuluttajaryhmät, naiset Himoshoppaajat 21 % Käytännölliset 40 % Impulsiiviset kokeilijat 19 % Merkkiuskolliset 20 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup
3
Autoilun kuluttajaryhmät Statushakuiset 36 % Ekohenkiset 25 % Merkkiuskolliset 24 % Välinpitämättömät 15 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup
4
Kosmetiikan kuluttajaryhmät, miehet Puhtaat perusmiehet 32 % Valikoivat käyttäjät 18 % Laatuun panostajat 20 % Uutuuksia kokeilevat 23 % Lähde: KMT Kuluttaja 2008, TNS Gallup
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.