Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAnni Hyttinen Muutettu yli 6 vuotta sitten
1
Media Advertising Spend Q1 2017 Media Advertising Spend total €256.4M
Source: Kantar TNS and IAB Finland
2
Source: Kantar TNS and IAB Finland
Online Ad Spend Q1 2017 M Euros muutos-% Search total 26,3 5,2 Facebook 12,8 37,6 YouTube 1,9 Display 19,6 5,4 Native advertising 2,9 45,0 Instream video 4,2 2,4 Mobile 5,1 -3,8 Classified 9,9 12,5 Online Ad Spend total 82,7 10,3 Source: Kantar TNS and IAB Finland
3
Programmatic Buying Share out of Display advertising in Finland
Source: IAB Finland
4
Mediamainonta Q1 2017 Mediamainonta yhteensä 256.4 meur
Lähteet: Kantar TNS ja IAB Finland
5
Lähteet: Kantar TNS ja IAB Finland
Digimainonta Q1 2017 meur muutos-% Hakumainonta yhteensä 26,3 5,2 Facebook 12,8 37,6 YouTube 1,9 Display 19,6 5,4 Natiivimainonta 2,9 45,0 Instream video 4,2 2,4 Mobiili 5,1 -3,8 Luokiteltu 9,9 12,5 Digimainonta yhteensä 82,7 10,3 Lähteet: Kantar TNS ja IAB Finland
6
Ohjelmallisen ostamisen osuus displaymainonnasta
Lähde: IAB Finland
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.