Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N =13 320 (est. 4 440.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N =13 320 (est. 4 440."— Esityksen transkriptio:

1

2 Aikakauslehtien mainonta 2009

3 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N =13 320 (est. 4 440 000) Kysymys: "Kun ajattelette X-lehteä, missä määrin olette samaa tai eri mieltä seuraavien väittämien kanssa?" Lehden lukijoiden vastausten jakaumat %

4 Lähde: KMT Kuluttaja 2009

5 5

6 6

7 7

8 8

9 9

10 10 Lähde: KMT Kuluttaja 2009

11 11 Lähde: KMT Kuluttaja 2009

12 12 Lähde: KMT Kuluttaja 2009

13 13 Lähde: KMT Kuluttaja 2009

14 14 Lähde: KMT Kuluttaja 2009

15 15 Lähde: KMT Kuluttaja 2009

16 16 Lähde: KMT Kuluttaja 2009

17 17 Lähde: KMT Kuluttaja 2009


Lataa ppt "Aikakauslehtien mainonta 2009 Lähde: KMT Kuluttaja 2009 Mainonnan vaikutus väittämät lehdittäin KMT Kuluttaja 2009 Kuluttaja 2009 N =13 320 (est. 4 440."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google