Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Palvelun muotoilu, Workshop
0. Hahmota asiakkaan polku 1. Rajaa 2. Opi 3. Ratkaise 4. Testaa
2
0. Piirrä asiakkaan palvelupolku
Ennen Aikana Jälkeen
3
0. Piirrä asiakkaan kokemus
Ennen Aikana Jälkeen
4
1. Rajaa Kehitystyön kohde (Uusi / Olemassa oleva) Tavoite:
Mitä halutaan saavuttaa, mikä on ongelma Miten onnistumista mitataan Liiketoiminnan mittarit (myynnin kasvu) Asiakaskokemuksen mittarit Ketkä ovat asiakkaat Miten tavoitetaan
5
2. Opi Mitä asiakas arvostaa palvelussasi
:-), :-( Mikä palvelussa on sellaista josta asiakas maksaa ? Ostaako uudestaan, Suositteleeko muille TOP 3 asiakaskokemuksen ongelmat / kehitystavoitteet Miten lisäät edellisiin arvoa
6
3. Ratkaise Miten lisäät edellisiin arvoa Miten helpotat ostamista
Miten voit lisätä “tarinan” tuotteeseen Listaa TOP 5 ideaa jotka tuovat eniten arvoa asiakkaalle Valitse helpoin, testaa asiakkaalla
7
4. Testaa Kuvaa lyhyesti testattava palvelu
Kenelle, Mitä, Miten Kuvaa tarvittavat resurssit Kuvaa tarvittavat investoinnit Kuvaa mittarointi
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.