Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Palvelun muotoilu, Workshop

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Palvelun muotoilu, Workshop"— Esityksen transkriptio:

1 Palvelun muotoilu, Workshop
0. Hahmota asiakkaan polku 1. Rajaa 2. Opi 3. Ratkaise 4. Testaa

2 0. Piirrä asiakkaan palvelupolku
Ennen Aikana Jälkeen

3 0. Piirrä asiakkaan kokemus
Ennen Aikana Jälkeen

4 1. Rajaa Kehitystyön kohde (Uusi / Olemassa oleva) Tavoite:
Mitä halutaan saavuttaa, mikä on ongelma Miten onnistumista mitataan Liiketoiminnan mittarit (myynnin kasvu) Asiakaskokemuksen mittarit Ketkä ovat asiakkaat Miten tavoitetaan

5 2. Opi Mitä asiakas arvostaa palvelussasi
:-), :-( Mikä palvelussa on sellaista josta asiakas maksaa ? Ostaako uudestaan, Suositteleeko muille TOP 3 asiakaskokemuksen ongelmat / kehitystavoitteet Miten lisäät edellisiin arvoa

6 3. Ratkaise Miten lisäät edellisiin arvoa Miten helpotat ostamista
Miten voit lisätä “tarinan” tuotteeseen Listaa TOP 5 ideaa jotka tuovat eniten arvoa asiakkaalle Valitse helpoin, testaa asiakkaalla

7 4. Testaa Kuvaa lyhyesti testattava palvelu
Kenelle, Mitä, Miten Kuvaa tarvittavat resurssit Kuvaa tarvittavat investoinnit Kuvaa mittarointi


Lataa ppt "Palvelun muotoilu, Workshop"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google