Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)"— Esityksen transkriptio:

1 Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)

2 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Helmikuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Sanomalehtien kertoimet perustuvat suurimmilta sanomalehdeltä kuukausittain saataviin tietoihin sekä Sanomalehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-11/2006. Kaupunkilehtien kerroin perustuu jaksoon 1-11/2006. Aikakauslehtien kertoimet perustuvat Aikakauslehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-2/2007 Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Helmikuulta 2007 puuttuvat liitetiedot osalta aikakauslehtiä teknisten syiden vuoksi **Tammi-helmikuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta. 16.3.2007 Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

3 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-helmikuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Sanomalehtien kertoimet perustuvat suurimmilta sanomalehdeltä kuukausittain saataviin tietoihin sekä Sanomalehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-11/2006. Kaupunkilehtien kerroin perustuu jaksoon 1-11/2006. Aikakauslehtien kertoimet perustuvat Aikakauslehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1/2007 Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammikuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta.Luvut päivitetään takautuvasti helmikuun tietojen yhteydessä Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta. 16.2.2007 Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

4 Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin 1-2-2007 vaalimainonta sisältyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

5 Mainostetuimpien toimialojen muutoksia 1-2-2007 Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

6 Mediamainonnan kehitys mainontatyypeittäin 1-2-2007 *sis. huvit, kiinteistöt ja asunnot, työpaikat Vaalimainonta sisälyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

7 Mediamainonnan kehitys toimialoittain 1-2/2007 Tiedot perustuvat Gallup Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan


Lataa ppt "Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)"

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google