Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuJuho Nieminen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
2
Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Helmikuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Sanomalehtien kertoimet perustuvat suurimmilta sanomalehdeltä kuukausittain saataviin tietoihin sekä Sanomalehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-11/2006. Kaupunkilehtien kerroin perustuu jaksoon 1-11/2006. Aikakauslehtien kertoimet perustuvat Aikakauslehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-2/2007 Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Helmikuulta 2007 puuttuvat liitetiedot osalta aikakauslehtiä teknisten syiden vuoksi **Tammi-helmikuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta. 16.3.2007 Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy
3
Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-helmikuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Sanomalehtien kertoimet perustuvat suurimmilta sanomalehdeltä kuukausittain saataviin tietoihin sekä Sanomalehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1-11/2006. Kaupunkilehtien kerroin perustuu jaksoon 1-11/2006. Aikakauslehtien kertoimet perustuvat Aikakauslehtien Liiton ilmoittamiin lukuihin jaksolta 1/2007 Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammikuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta.Luvut päivitetään takautuvasti helmikuun tietojen yhteydessä Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta. 16.2.2007 Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy
4
Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin 1-2-2007 vaalimainonta sisältyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
5
Mainostetuimpien toimialojen muutoksia 1-2-2007 Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
6
Mediamainonnan kehitys mainontatyypeittäin 1-2-2007 *sis. huvit, kiinteistöt ja asunnot, työpaikat Vaalimainonta sisälyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Gallup Adexin seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
7
Mediamainonnan kehitys toimialoittain 1-2/2007 Tiedot perustuvat Gallup Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.