Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu 2008. Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu 2008. Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media."— Esityksen transkriptio:

1 Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu 2008

2

3 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta. 17.05.2008 Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

4 Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-tammikuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietoihin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta. 17.05.2008 Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy

5 Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin 1-5-2008 Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.

6 Mainostetuimpien toimialojen muutoksia 1-5-2008

7 Luokiteltu ilmoittelu sis. huvit, kiinteistöt ja asunnot, työpaikat. Vaalimainonta sisältyy lukuihin. Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.. Mediamainonnan kehitys mainontatyypeittäin 1-5-2008


Lataa ppt "Mainonnan muutosmittari Tammi-toukokuu 2008. Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Toukokuu 2008 Tiedot perustuvat TNS Media."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google