Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuAri Sipilä Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
Mediamainontaan käytetyn euromäärän kehitys kuukausittain ja kumulatiivisesti 2006 ja 2007 (muutos-% edellisen vuoden vast. ajanjaksoon)
2
Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Heinäkuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietohin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammi-heinäkuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta. 16.8.2007 Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy
3
Mainontaan käytetty euromäärä (netto) (Ilman rivi-ilmoituksia) Tammi-heinäkuu 2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan. Sanoma- ja aikakauslehtien sekä television euromäärät on laskettu käyttämällä oikaisukertoimia. Lehtien kertoimet perustuvat lehtien kuukausittain ilmoittamiin tietoihin sekä Sanoma- ja Aikakauslehtien Liitoilta saatuihin lehtiryhmittäisiin tietohin. Television kertoimet perustuvat MTV3:n ja Nelosen kuukausittain ilmoittamiin nettolukuihin. *Tammi-heinäkuun 2007 tiedoista puuttuu Urheilukanava, joka on poistettu myös 2006 vuoden vertailuluvusta. Television luvut sisältävät ostos-, sponsorointi- ja tekstikanavamainonnan. Muutos-% laskettu vertailukelpoisesta mediavalikoimasta. 16.8.2007 Tietoja ei saa julkaista ilman TNS Gallup Oy:n lupaa Copyright: TNS Gallup Oy
4
Mediamainonnan muutokset mediaryhmittäin 1-7-2007 vaalimainonta sisältyy lukuihin Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
5
Mainostetuimpien toimialojen muutoksia 1-7-2007 Tiedot perustuvat TNS Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan.
6
Mediamainonnan kehitys toimialoittain 1-7/2007 Tiedot perustuvat Gallup Media Intelligencen seurannassa olevaan mediavalikoimaan
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.