Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuMatilda Honkanen Muutettu yli 9 vuotta sitten
1
21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 -12 10 -9 6 Kuva 1
2
21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN VUONNA 2005 VUOTEEN 2004 VERRATTUNA SALDO 18% 44% 37% 48 40 50 30 9 8 22 19 Kuva 2
3
21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO KYSYNTÄNÄKYMIEN KEHITYS LOPPUVUONNA 2004 JA 2005 SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 43 57 29 55 42 49 69 73 16 65 Kuva 3
4
21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 -7 -7 5 3 -8
5
21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 4 10 40 -14 5
6
21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 49 61 16 4 -20 -11 -9 6 38 -11
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.