Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI."— Esityksen transkriptio:

1 21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 -12 10 -9 6 Kuva 1

2 21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN VUONNA 2005 VUOTEEN 2004 VERRATTUNA SALDO 18% 44% 37% 48 40 50 30 9 8 22 19 Kuva 2

3 21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO KYSYNTÄNÄKYMIEN KEHITYS LOPPUVUONNA 2004 JA 2005 SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 43 57 29 55 42 49 69 73 16 65 Kuva 3

4 21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 -7 -7 5 3 -8

5 21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 4 10 40 -14 5

6 21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO ERI MEDIARYHMIEN VOLYYMIEN KEHITTYMINEN SALDO MAINOSBAROMETRI ® 2005 49 61 16 4 -20 -11 -9 6 38 -11


Lataa ppt "21.9.2004 MAINOSTAJIEN LIITTO MARKKINOINTIVIESTINNÄN PANOSTUSTEN KEHITTYMINEN LOPPUVUONNA 2004 VERRATTUNA ALKUPERÄISEEN BUDJETTIIN SALDO MAINOSBAROMETRI."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google