Seinäjoen kv-kevätpäivät Roundtable 5 Ulkomaisten harjoittelijoiden markkinointi työnantajille Ira Leväaho, Helsinki Education and Research Area
Onko ulkomaisten harjoittelijoiden markkinointi työnantajille… Osana koko toiminnan ja markkinoinnin strategiaa Suunnitelmallista Pitkäjänteistä Tavoitteellista Riittävästi resurssoitua Kokonaisvaltaista Mitattavaa Konkretisoitu toiminnan tasolle markkinointistrategiassa ja markkinointisuunnitelmassa
Tunnemmeko asiakkaan? Tunne työnantajan tarpeet Tarjoa asiakaslähtöisiä ratkaisuja Markkinoi monen kanavan kautta Vahvista positiivisia käsityksiä Poista pelkoja/ennakkoluuloja Rakenna houkutteleva paketti Tuo palvelu käden ulottuville Tee päätöksen tekeminen helpoksi
Onko CRM:sta hyötyä ulkomaisten harjoittelijoiden markkinoinnissa?
Pohdittavaksi… Mitkä seikat markkinoinnin keihäänkärjiksi? Mitkä ovat toimivimmat keinot/kanavat? Millä keinoin vahvistamme markkinoitavaa ”tuotetta” ja lisäämme sen houkuttelevuutta? Eroaako markkinointi asiakkaille vs kumppaneille toisistaan?