Seinäjoen kv-kevätpäivät 14.-16.5. Roundtable 5 Ulkomaisten harjoittelijoiden markkinointi työnantajille Ira Leväaho, Helsinki Education and Research Area.

Slides:



Advertisements
Samankaltaiset esitykset
Tutkimus ICT-alan myynnin esteistä Yhteenveto 2014
Advertisements

Tapahtumien markkinointi ja viestintä kirjastossa
5/2007 CIMO Opettajien kansainvälisen liikkuvuuden kehittäminen KV-hallinnon kevätpäivät 2007 Roundtable 3 Anna-Leena Riitaoja.
S OSIAALIALAN T YÖNANTAJAT RY 1 Kohti hyvinvoivaa Suomea Sosiaalialan Työnantajat ry:n linjauksia tulevalle hallituskaudelle
Ostamisen maailma Ostokyky ja ostohalu
Kansainvälisen henkilöstön palvelut - Helsingin yliopiston kampusmalli Kv-hallinnon kevätpäivät Roundtable 11 Päivi Tauriainen
osaava harjoittelija kilpailukyvyksi •Kaksi mahdollisuutta kv-harjoittelussa •Ottaa kansainvälinen harjoittelija –Kansainvälistyminen kotimaassa –Erityistä.
Alustava liiketoimintasuunnitelma
Markkinointi ja myynti 1. työpajapäivä
Sosiaalista mediaa yrittäjille Tarja Vainionpää Kotipalveluyritykset.
Kv.harjoittelun haasteet Learning Café Kv. kevätpäivät, Seinäjoki Sessio 15.
© John Pihlaja Associates Inc Työnilo ja tuottavuus vanhustyössä 1 Tuottavuus ja työnilo vanhustyössä • Helsinki • Tampere.
Asiakkuudet luovalla alalla
Heli Jimenez Senior Vice President OP-Pohjola
PILOTTI VIE PARHAILLE OSTOPAIKOILLE. Uusi tapa tavoittaa asiakkaat • Kaakkois-Suomen sähköinen palveluhakemisto • Palvelu, jossa myyjät ja ostajat kohtaavat.
Yhdistyksen markkinointi
Sami Nikula, Stefan Lindström
Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin.
Ryhmä 1. Ryhmätyöskentely  Fysiikan kokemukset: monipuolinen henkilöstörakenne, kansainvälisyys, tutkijakoulutettavat tiiviisti mukana, yhteisjulkaiseminen.
© Mimino Oy / VO Maaseutumatkailuseminaari Mimino Oy / Virve Obolgogiani Miten saada ulkomaalaisia matkailijoita Suomen maaseutukohteisiin?
Kiihdytys yhdestä kuuteen Oppisopimusliikkuvuuden lyhyt oppimäärä.
KANSAINVÄLINEN HARJOITTELU OSANA OPINTOJA Bolognan vanavedessä – seminaari, Turku Helli Kitinoja Kansainvälisten asiain päällikkö Seinäjoen ammattikorkeakoulu.
Työrauha ja haastavat tilanteet
MOTIVAATIO SYNTYY HENKILÖIDEN VÄLISESTÄ VUOROVAIKUTUKSESTA
Realisoituuko työvoimapula - välityömarkkinoistako ratkaisu?
Urheilijan sijoittuminen työelämään Suomen Olympia-akatemia
KTT Minna Söderqvist: Miten työnantajat näkevät ulkomaiset työnhakijat ja ulkomaisen henkilökunnan? 33 työnantajahaastattelua 2004 Kokemusta ulkomaisista.
Suomen kasvukäytävän keskipisteessä Linnan Kehitys Oy Hämeenlinnan elinkeinoyhtiö
Työyhteisöhaastattelujen yhteenveto. Työyhteisöt: -haastateltu huhti-kesäkuussa työyhteisöjen esimiehiä, henkilöstöpäälliköitä, työnantajia, yrittäjiä.
Asiakkaan päätösprosessi
Kouluvierailuun valmistautuminen Vierailuun valmistautumisessa on huomioitava monta asiaa.
Tampereen Ateria liikelaitos Liikelaitosten johtokuntien koulutus tj. Tarja Alatalo.
Opiskelun ja opetuksen viitearkkitehtuuri
Johdatus ohjelmistoliiketoimintaan harjoitustyö
W w w. h a m k. f i Monikulttuurisen pedagogiikan haasteita ja hyviä käytäntöjä Harri Tuomola Kv. kevätpäivät 2008 Helsingin yliopisto
Tutkijaliikkuvuuden palvelut –roundtable Kv-kevätpäivät, Seinäjoki Marita Niemelä Tutkimus- ja innovaatiopalvelut.
Akateeminen kirjoittaminen Tiedotteet
TUTL-sparrausprosessi syksy 2014
Markkinoinnin kilpailukeinot Jakelu, vai Saatavuus ? Asiakaslähtöisyys. Vaikuttaako ajattelu toimintaan, ja vaikuttaako muutos ajat- telussa.
S ysteemianalyysin Laboratorio Teknillinen korkeakoulu Kotitehtävä – Jouni Pousi Optimointiopin seminaari - Syksy 2008 Kotitehtävän ratkaisu Jouni Pousi.
Helli Kitinoja KOTIKANSAIN- VÄLISTYMISEEN LIITTYVIÄ EETTISIÄ KYSYMYKSIÄ Korkeakoulujen kansainvälisten asioiden hallinnon kevätpäivät Turussa
OEH ja todellinen tuote OEH ja tuotemielikuva ?
TE3 MEDIA –TERVEYDEN TUKI JA UHKA Hurtig
Yritys ja markkinointi mediassa ÄIDINKIELI 4. OSP.
Vaihtoehdot session 12 oph 1 Vauvan pitäminen Sijaisvanhemmuus Adoptio Abortti.
KANSALLISKIRJASTO Finna 2020 Johtava avoimen kulttuurin ja tieteen hyödyntämisen väylä Kristiina Hormia-Poutanen Finna-konsortioryhmä
Oulun ammattikorkeakoulu Liiketalouden yksikkö Sirpa Puolakka Työhuone A129 Syksy 2014 K1007LI Markkinoinnin perusteet 6 op.
Seurastrategian lyhyt suunnittelutyökirja urheiluseuroille
BMC - Liiketoimintasuunnitelma
Markkinointisuunnitelma
… … … … … … … … ….
Mitä Business Robotics tekee?
Kv-toiminnan skenaariot
Yritys ja markkinointi mediassa
Ulkomainonnan uniikit ominaisuudet
Mitä väliä? Ketä kiinnostaa?
Markkinoinnin perusteet
Brändityön merkitys kansainvälistymisessä Sirkku Hahn
Senioreiden terveysresepti
Hämeen matkailun nykytila ja sen näkymät Pekka Vihma
Elämää yhteisöstä – kasvua yrityksistä Juupajoen kuntastrategia 2025
Kunnan strateginen viestintä maakuntauudistuksen jälkeen KUNNAN JA MAAKUNNAN VIESTINTÄYHTEISTYÖ Helinä Mäenpää, viestintäjohtaja, Jyväskylän kaupunki Emmi.
Työnantajayhteistyö Helsingin Diakonissalaitoksella Työpiiri -hanke
Kylämatkailuseminaari
Markkinointisuunnitelma
Markkinointisuunnitelma
Myyntitavoitteiden tarkentaminen
Jukka Tolvanen, Deeply Research Oy.
Henkilökohtaisen avun keskus Helsingin ja Kauniaisten alueella
Esityksen transkriptio:

Seinäjoen kv-kevätpäivät Roundtable 5 Ulkomaisten harjoittelijoiden markkinointi työnantajille Ira Leväaho, Helsinki Education and Research Area

Onko ulkomaisten harjoittelijoiden markkinointi työnantajille… Osana koko toiminnan ja markkinoinnin strategiaa Suunnitelmallista Pitkäjänteistä Tavoitteellista Riittävästi resurssoitua Kokonaisvaltaista Mitattavaa Konkretisoitu toiminnan tasolle markkinointistrategiassa ja markkinointisuunnitelmassa

Tunnemmeko asiakkaan? Tunne työnantajan tarpeet Tarjoa asiakaslähtöisiä ratkaisuja Markkinoi monen kanavan kautta Vahvista positiivisia käsityksiä Poista pelkoja/ennakkoluuloja Rakenna houkutteleva paketti Tuo palvelu käden ulottuville Tee päätöksen tekeminen helpoksi

Onko CRM:sta hyötyä ulkomaisten harjoittelijoiden markkinoinnissa?

Pohdittavaksi… Mitkä seikat markkinoinnin keihäänkärjiksi? Mitkä ovat toimivimmat keinot/kanavat? Millä keinoin vahvistamme markkinoitavaa ”tuotetta” ja lisäämme sen houkuttelevuutta? Eroaako markkinointi asiakkaille vs kumppaneille toisistaan?