Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota

Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin.

Samankaltaiset esitykset


Esitys aiheesta: "Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin."— Esityksen transkriptio:

1 Social Media Consultant Meltwater Buzz Twitter: @tuuttila Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin

2 Ihmiset ovat aina jakaneet mielipiteitä 1

3 Kumpaa kuuntelet? 2

4 3 Entä Suomi?

5 Mittaa 1. Kuuntele 2. Ymmärrä3. Markkinoi Ensiaskeleet sosiaalisen median hyödyntämiseen 4

6 Sosiaalista mediaa on helppo seurata 5

7 Mitä matkailualalla seurataan? 6 Matkat lähikaupunkeihin (Suomi + KV) -((”plannin a travel” OR trip) near Lappeenranta)) -Kutsu myös teille! Oma kaupunki / kunta kansainvälisesti -Asiakaskokemukset -Mielikuvat -Online maine -Matkailuneuvonta Tärkeimmät matkailukohteet Tapahtumat ja festivaalit Matkailualan termit -Trendien löytäminen -Mielipidevaikuttajat -Mainonnan kohdistaminen

8 7 Tärkeimmät kysymykset matkailualalle Mitkä kanavat? Ketkä ihmiset?

9 8 Tunnista kannaltasi tärkeimmät kanavat

10 Löydä mielipidevaikuttajat 9

11 Ole aktiivinen 10 Kutsu käymään Järjestä tapahtuma Tiedota Osallista bloggaajia

12 Mittaa tuloksia 11

13 Kiitos ! @tuuttila @mbuzzfinland laura.tuutti@meltwater.com 050 301 4083


Lataa ppt "Social Media Consultant Meltwater Buzz Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin."

Samankaltaiset esitykset


Iklan oleh Google