Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
JulkaistuJuha-Pekka Penttilä Muutettu yli 8 vuotta sitten
1
Social Media Consultant Meltwater Buzz Twitter: @tuuttila Laura Tuutti Sosiaalisen median seurannasta lähtökohta tuottavaan markkinointiin
2
Ihmiset ovat aina jakaneet mielipiteitä 1
3
Kumpaa kuuntelet? 2
4
3 Entä Suomi?
5
Mittaa 1. Kuuntele 2. Ymmärrä3. Markkinoi Ensiaskeleet sosiaalisen median hyödyntämiseen 4
6
Sosiaalista mediaa on helppo seurata 5
7
Mitä matkailualalla seurataan? 6 Matkat lähikaupunkeihin (Suomi + KV) -((”plannin a travel” OR trip) near Lappeenranta)) -Kutsu myös teille! Oma kaupunki / kunta kansainvälisesti -Asiakaskokemukset -Mielikuvat -Online maine -Matkailuneuvonta Tärkeimmät matkailukohteet Tapahtumat ja festivaalit Matkailualan termit -Trendien löytäminen -Mielipidevaikuttajat -Mainonnan kohdistaminen
8
7 Tärkeimmät kysymykset matkailualalle Mitkä kanavat? Ketkä ihmiset?
9
8 Tunnista kannaltasi tärkeimmät kanavat
10
Löydä mielipidevaikuttajat 9
11
Ole aktiivinen 10 Kutsu käymään Järjestä tapahtuma Tiedota Osallista bloggaajia
12
Mittaa tuloksia 11
13
Kiitos ! @tuuttila @mbuzzfinland laura.tuutti@meltwater.com 050 301 4083
Samankaltaiset esitykset
© 2023 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.