Lataa esitys
Esittely latautuu. Ole hyvä ja odota
1
Markkinointisuunnitelma
Markkinointisuunnitelma Nimi
2
Markkinayhteenveto Markkinat: menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus
Markkinayhteenveto Markkinat: menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus Tarkastele markkinaosuuksien, markkinajohtajuuden, toimijoiden, markkinavaihtelun, kustannusten, hinnoittelun ja kilpailutilanteen muutoksia
3
Tuotemääritys Kuvaa markkinoitavia tuotteita tai palveluja
4
Kilpailutilanne Kilpailutilanne
Kilpailutilanne Kilpailutilanne Laadi yleiskatsaus kilpailevista tuotteista ja niiden vahvuuksista sekä heikkouksista Vertaa kunkin kilpailijan tuotetta uuteen tuotteeseen
5
Asemointi Tuotteen tai palvelun asemointi Tuotelupaus
Asemointi Tuotteen tai palvelun asemointi Seikat, jotka erottavat tuotteen markkinoilla olevista kilpailijoiden tuotteista Tuotelupaus Palvelun tai tuotteen keskeiset hyödyt asiakkaalle tiivistetysti esitettynä
6
Viestintästrategiat Viestintä yleisön mukaan Kohdeasiakastilastot
Viestintästrategiat Viestintä yleisön mukaan Kohdeasiakastilastot
7
Pakkaaminen ja toimittaminen
Pakkaaminen ja toimittaminen Tuotepakkaukset Käsittele tuotteen muotoa, hinnoittelua, ulkoasua ja strategiaa Käsittele sellaisten nimikkeiden toimittamista, joita ei toimiteta suoraan tuotteen kanssa Myyntikustannukset Laadi yhteenveto myyntikustannuksista ja tuoterakenteista
8
Julkistusstrategiat Julkistussuunnitelma Myynninedistämisbudjetti
Julkistusstrategiat Julkistussuunnitelma Jos tuote julkistetaan virallisesti Myynninedistämisbudjetti Esitä yksityiskohtaiset budjettitiedot sisältävä tukiaineisto
9
Suhdetoiminta Strategia ja toteutus Suhdetoimintastrategiat
Suhdetoiminta Strategia ja toteutus Suhdetoimintastrategiat Suhdetoimintasuunnitelman keskeiset kohdat Laadi tukisuunnitelma, johon sisältyy muun muassa julkaisukalenteri, julkiset esiintymiset ja kokousaikataulu
10
Mainonta Strategia ja toteutus Yleistä strategiasta
Mainonta Strategia ja toteutus Yleistä strategiasta Yleistä välineistä ja ajoituksesta Yleistä mainoskuluista
11
Muu myynninedistäminen
Muu myynninedistäminen Suoramarkkinointi Yleistä strategiasta, välineistä ja ajoituksesta Yleistä kohdeyleisöstä, tavoitteista ja budjetista Kolmannen osapuolen tekemä markkinointi Yhteiset markkinointijärjestelyt muiden yritysten kanssa Markkinointiohjelmat Muut myynninedistämisohjelmat
12
Hinnoittelu Hinnoittelu Käytännöt
Hinnoittelu Hinnoittelu Laadi yhteenveto hinnoittelusta tai hinnoittelustrategioista Vertaile samankaltaisia tuotteita Käytännöt Laadi yhteenveto käytännöistä, jotka auttavat ymmärtämään hinnoittelun perusongelmia
13
Jakelu Jakelustrategia Jakelukanavat Jakelu kanavakohtaisesti
Jakelu Jakelustrategia Jakelukanavat Laadi yhteenveto jakelukanavista Jakelu kanavakohtaisesti Esitä suunnitelma, esimerkiksi ympyräkaavio, mikä on kunkin kanavan prosenttiosuus jakelusta
14
Toimiala Toimialan mahdollisuudet
Toimiala Toimialan mahdollisuudet Pohdi eri markkina-alueiden mahdollisuuksia Keskity eri markkina-alueiden jakelustrategioihin Käsittele kolmansien osapuolten roolia jakelussa toimialan sisällä
15
Kansainväliset markkinat
Kansainväliset markkinat Kansainvälinen jakelu Käsittele jakelustrategioita Käsittele kansainvälisen jakelun erityisongelmia Kansainvälinen hinnoittelustrategia Lokalisointiasiat Käsittele tuotteiden lokalisoimisen edellytyksiä
16
Myynninseuranta Ensimmäisen vuoden tavoitteet Muut vuositavoitteet
Myynninseuranta Ensimmäisen vuoden tavoitteet Muut vuositavoitteet Onnistumisen tai epäonnistumisen mittaaminen Onnistumisen edellytykset
17
Aikataulut 18 kuukauden aikataulun merkkipaalut Ajoitus
Aikataulut 18 kuukauden aikataulun merkkipaalut Ajoitus Erottele menestymisen kannalta tärkeät ajoituksen riippuvaisuudet
Samankaltaiset esitykset
© 2024 SlidePlayer.fi Inc.
All rights reserved.